Cytuj:
Aha i jeszcze jedno jak np włącze 1 przy wyłączonym silniku a potem odpale to auto ma 1 ?????
Jeżeli o mnie chodzi to padł docisk. Podejrzewam ,że sypło się słoneczko i na pewien jego fragment nie jest wywierana siła podczas wciśnięcia pedału sprzęgła, która w konsekwencji nie wysprzęgla nacisku na tarczę w jednej części.
Pomimo wciśniętego pedału sprzęgła wałek na skrzyni obraca się co uniemożliwia wrzucenie biegów.
Bez wciśniętego sprzęgła biegi także da się wbić, ale łatwiej jest to zrobić od dwójki i gdy auto się toczy......z lekkimi utrudnieniami ale wejdą.
Cytuj:
od tego momentu sprzęgło zaczęło mi wibrować auto
to jest także dowód na nierównomierne rozłożenie sił nacisku na tarczy sprzęgłowej co odbija się na wyważeniu całego koła zamachowego......ułamany kawałek promienia słoneczka także wleci do środka sprzęgła i nie zawsze chce wylecieć na zewnątrz.
Skrzynia do zdjęcia.
Powinieneś mieć jeszcze jeden objaw:
W momecnie wrzucenia biegu np.1 i odpaleniu silnika na wciśniętym pedale sprzęgła w chwili jego puszczania już przy samym dole pedała auto zacznie ruszać.....czasem z wibracjami a czasem nie. Nie jest to jednak normalne położenie pedału sprzęgła w momencie jego puszczanie, kiedy to auto zaczyna ruszać a mianowicie w 3/4 lub w 1/2 części jego wysokości.