Odnośnie autora tematu, to strzelając iż jest to M20, to wygląda mi też na zegary. U siebie zauważyłem bowiem, że licznik przebiegu (mały i duży), prędkościomierz i ekonomizer pracują i wariują razem. Jeśli prędkościomierz pada (leży na 0), to kilometry (a właściwie mile) nie naliczają się i ekonomizer leci maksymalnie na prawo. Gdy prędkościmierz się podnosi, to reszta też zaczyna działać.
Obrotomierz też czasem dziwnie się zachowuje, ale bardzo rzadko i sprowadza się to do "zawieszania się" w okolicach 2000rpm.
Swoją płytkę od zegarów oglądałem i zegary nadają się do wymiany, bo część płytki jest zalana przez wylany akumulatorek. Generalnie średnio ona wygląda.
Oczywiście zanim dojdzie do wymiany, to można jeszcze spróbować przeczyścić całość (płytkę + styki) jakąś chemią. Czy zmywacz do paznokci się nada?
Czyściłem tym kartę graficzną (zalana olejem - długa historia) oraz procesor (kogoś z pastą poniosło) i oba urządzenia działają bardzo dobrze.
PageUp:
Od M20 nie pasują, bo to R6. Musisz mieć zegary od R4. (316/318). Tzn fizycznie je
chyba podepniesz i wszystko będzie cacy, ale... Obrotomierz będzie na 100% przekłamywał. Nie wiem jak reszta, bo nie wiem skąd bierze się prędkość samochodu na zegarach (po prostu jeszcze nie potrzebowałem tego wiedzieć).
Te od M20 to chętnie sam sobie wezmę.
