BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 16:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] ciśnienie idzie do płynu chłodzenia
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 08:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: BolkĂłw
Mam problem ciśnienie idzie do płynu chłodzenia.
Robiłem głowicę i wymieniłem uszczelkę i korek zbiornika wyrównawczego.
Nie dało to rezultatów.
Prosze o pomoc.
Silni 1,7 TDS rok produkcji 1993


Ostatnio edytowano 4 grudnia 2007, 21:41 przez kokolino44, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
a czy na pewno dobrze odpowietrzyłeś układ :?:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: moze i masz racje spróbuję jeszcze raz pozdrawiam
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 12:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: BolkĂłw
rorafalki napisał(a):
a czy na pewno dobrze odpowietrzyłeś układ :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 15:38 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
A skad wiesz, ze cisnienie Ci idzie do ukladu??Jakies szczegoly moze??Bo tak to troszke ciezko cos ustalic... :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 18:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 439
Lokalizacja: WZW
Moje BMW: E30/36/38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161933
sprawd
kokolino44 napisał(a):
Mam problem ciśnienie idzie do płynu chłodzenia.

sprawdz wisco jeżeli masz, bo u mnie był podobny problem! Wisco działało ale nie tak jak trzeba!! po wymianie wisco wszystko oki!! :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2007, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: strzegom
no sreberko masakra heh :D

_________________
lipa:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2007, 14:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 219
Lokalizacja: Krakow
Obstawiam jak wcześniej kolega napisał visco na 99% . Kumpel miał idetyczny problem i visco było przyczyną ! może nie potrzebnie zmieniałeś uszczelkę pod głowicą !

_________________
Wiesiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2007, 14:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
kokolino44 napisał(a):
Mam problem ciśnienie idzie do płynu chłodzenia.
Robiłem głowicę i wymieniłem uszczelkę i korek zbiornika wyrównawczego.


Co konkretnie robiles z glowica? Ja mialem wykrzywiona, mocne planowanie pomoglo. Ty mozesz miec peknieta, sprawdzales ja na szczelnosc ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2007, 16:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Cytuj:
Obstawiam jak wcześniej kolega napisał visco na 99%

Ale Wam zapewne chodzi o pompe cieczy a nie o sprzęgło wiskotyczne, Te elementy są ze sobą połączone lecz stanowią oddzielne części !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2007, 17:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Wieslaw napisał(a):
Obstawiam jak wcześniej kolega napisał visco na 99%

A co ma wisko do ciśnienia jeśli się nie grzeje?
Jeśli już to bardziej pompa! Jak rozbierałeś głowicę to warto było sprawdzić jej szczelność!
Możliwe też, że przy dokręcaniu pękła.
Przedewswzystkim czy dobrze odpowietrzyłeś?

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 grudnia 2007, 23:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Od tego powinniśmy zacząć, odpowiedz na kilka pytań a łatwiej będzie zlokalizować przyczynę:
1 czy przed wymianą objawy były takie same ?
2 czy po zdjęciu głowicy widoczna byla nieszczelność ?
3 czy głowica była planowana ?
4 czy głowica była sprawdzana pod kątem szczelności ?
należy również wspomnieć o tym że nowa uszczelka mogła mieć defekt oraz jak wspomniano że przy składaniu coś mogło pęknąć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2007, 10:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 439
Lokalizacja: WZW
Moje BMW: E30/36/38
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161933
lolejko napisał(a):
A co ma wisko do ciśnienia jeśli się nie grzeje?


w moim przypadku też się nie grzała, temp na środku, a mimo to łapała ciśnienie w układzie!! podejrzenia były, że to uszczelka lub głowica!! pojechałem do mechanika i on stwierdził że to wina visco!! okazało się to faktem!! po wymianie visco wszystko w normie!!Więc jednak coś ma :hyhy:

[ Dodano: 6 Grudzień 2007, 10:53 ]
Mały Baron napisał(a):
Ale Wam zapewne chodzi o pompe cieczy a nie o sprzęgło wiskotyczne, Te elementy są ze sobą połączone lecz stanowią oddzielne części !


chodzi dokładnie o visco, nie o pompę cieczy!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2007, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: GIERA£TÓW
raczej nie visko tylko pompa wodna może łapać powietrze i zapowietrza się chyba że nie sprawdziłeś szczelności głowicy jeszcze jedna przyczyna ale nie wiem jak to sprawdzić może być blok pęknięty kolega miał taki przypadek w 2.5tds

_________________
szuszlik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL