BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z cylindrem
PostNapisane: 9 grudnia 2007, 23:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Witam,

Problem jest następujący... Moja trójeczka świeżo sprowadzona z Niemiec najprawdopodobniej nie pracuje na wszystkich cylindrach. Objawia się to nierówną pracą silnika. najdziwniejsze jest to ze jak ją odpalę to wydaje się że chodzi dobrze a po przełączeniu na drugi bieg (a dokładniej to chyba chodzi o puszczenie gazu i spadek obrotów) przestaje pracować równo :(
To samo jak odpalę to chodzi ładnie a po przegazowaniu znowu problem. Wymieniłem świece i nic... może to kwestia przewodów wysokiego napięcia?

Podajcie co myślicie... co to może być? :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 00:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Ja tylko jestem ciekaw jak chodzi e36 1.6 palące na 3 gary :padam: to musi miec moooooc.

Wymien juz wszystko co tyczy sie ukladu zaplonowego, bedziesz spal spokojnie, a jak nie pomoze to mozesz zaczac sie martwic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 00:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: WÂłocÂławek
No to już zaspokajam Twoją ciekawość... chodzi jak cinquecento 600ccm :P
Żartuje... ale ogólnie to mocno brakuje mocy przy niskich obrotach :zdziwko: jak się rozkręci to już jest lepiej ale mógłby ciągnąc mocniej... wiadomo ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2007, 09:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
316 nigdy mocniej ciągnac nie bedzie :rotfl:
zacznij od wymiany układu zapłonowego, filtra paliwa i chyba normalne oleju :ok:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 17:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Wymiana kabli niestety nie pomogła :( Ale jest nowa informacja... nowe świece po wyjęciu są okopcone, osmolone czy jak tam to nazwać... ja się nie znam więc co to może znaczyć???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 19:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Ortenberg
Siemano masz najprawdopodobniej taki sam problem jak ja, sprawdz a poczatek, kompresje, jesli cos nie gra to znaczy ze sie zawor wypalil jak u nie i glowica do remontu. Jesli nie masz jak sprawwdzic kompresji to mozesz zrobic tak: przy wlaczonym silniku wyciagaj pokolei kable od swiec (pojedynczo), jesli slychac spadek obrotow to ok, jesli nie to cylinder kiepsko pali


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 19:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
powodów moze byc duzo.Byłes moze na kompie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 19:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: Podkarpacie
Powodów moze być nawet bardzo duzo:
przestawiony rozrzad( uszkodzony wałek, zawór, ), wtrysk, kompresja, itp


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL