devil88, no więc tak...
o rany czemu skoro nie masz o tym pojecia nie pojedziesz do mechanika tylko chcesz się zabić!!!!!!!!!!!!
po pierwsze po wymianie nigdy hample od razu dobrze nie łapia bo musza się dotrzeć
po drugie slady hamowania zostaja tylko dwa przednie.
masz zapowietrzony układ i do tego źle wyregulowane szczęki.
regulacja:
regulacja musi byc na tyle wykręcona by bęben wchodził na szczęki dosc opornie ale bez przesady i jak zakręcisz bębnem musisz czuć leciusi opór od szczęk i słyszeć lekkie ocieranie szczęk o beben (wcześniej odpuśc ręczny)
musisz odpowietrzyc układ no to chyba wiesz jak...
dodam że najlepiej zacząc od tylnego prawego koła potem tylne lewe no i przednie
na koniec podkręcasz ręczny tak aby na 3-4 zabek sie zaciągał.
a przed załozeniem bebna dobrze jest przelecieć papierem ściernym szczęki a bębny i tarcze odtłusćic nitro.
po złozeniu wszystkiego nie wolno mocno hamować klocki muszą się powoli docierać zeby ich zabardzo nie przegrzać na początku bo potem bedzie kupa.
czemu jak nie wiesz jak to zrobić się za to bierzesz przecież przez to mozesz sie zabić.
mam nadzieje ze wskazówki dałem Ci dobre i skoro żydzisz na mechanika to postaraj sie zrobić to dobrze samemu
