BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 1,8 Problem, pęknięty wężyk :/
PostNapisane: 13 grudnia 2007, 14:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Olsztyn
No więc tak wymieniłem ostatnio gumę od przepływomierza ponieważ była pęknięta na rys zaznaczona nr 4. Niestety spalanie wciąż utrzymuje się na poziomie 12-13 litrów pomimo tego że tankuje werwę i ze wszystko wygląda i chodzi praktycznie bardzo dobrze. W miejscu nr 3 te dużo koło, silnik wyglądał jakby się pocił ale mój wujek powiedział że tak może być a jako że to mój pierwszy samochód to się nad tym zastanawiałem. Niestety dzisiaj odkryłem, że powodem było najprawdopodobniej peknięcie tego gumowego wężyka z tyłu silnika. Miejsce pęknięcia oznaczyłem nr 2 i zakleiłem taśmą chociaż nie wiem czy powinienem to robić, chciałem zapytać do czego jest ten wężyk i czy to pęknięcie mogło spowodować większe spalanie. Aha i odłączyłem na chwilę tą wtyczkę na rys nr1 żeby sprawdzić czy nie dostała tam się jakaś wilgoć ponieważ jeżeli dobrze się orientuje to jest to sonda lambda. Po tym zabiegu włączyłem silnik i troszkę pogazowałem co dziwne po raz pierwszy obroty zaczęły mi się zawieszać na 2 tys i powoli zmniejszać aż w końcu samochód zgasł, po czym po ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy czy coś zrobiłem nie tak ??? Pomóżcie.

Obrazek


Ostatnio edytowano 15 grudnia 2007, 14:06 przez lipek22, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2007, 15:51 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
lipek22, każdy Twój temat jest do poprawki :mur: :mur: Zapoznaj się z tym : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=74 , popraw ten temat i przy nastepnych które bedziesz zakładał stosuj się do Zasad Pisania w tym dziale :zly:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 14:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Olsztyn
Naprawdę nie wiecie co może być nie tak :( to może niech chociaż ktoś mi powie czy dobrze że zakleiłem ten wężyk gumowy ?

Ehh 94 wyświetlenia i nikt nie wie od czego ten wężyk :P Ja za to wiem na pewno od silnika :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 09:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
jak go zakleiles za bardzo nie widze ale co do weza bym az tak wielkiej wagi do niego nie przykladal szukajac roawiazania problemu...to tylko waz odpowietrzajacy :hyhy:

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 11:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 54
Lokalizacja: Olsztyn
Hmm, no dobrze ale chyba ten wężyk nie powinien być pęknięty ? Bo ja nie jestem pewny czy to było pęknięcie czy nacięcie :/ A w ogóle to jesteś kozak bo na 130 wyświetleń jesteś pierwszą osobą która wie od czego jest wężyk tak, że z góry dzięki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 14:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: myslowice
Moje BMW: 318 is
wiesz nie widzialem nigdy aby producent rozwiazywal jakies problemy za pomoca naciec...ale rozne magiki co kopia w domu bo staraja sie cos naprawic owszem :hyhy:
sam nieraz dziwie sie po co ktos cos robi.. :kwasny: a potem cza kombinowac

_________________
kriss


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 20:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Mówiąc poważnie - ja bym zmienił stację - na Shell, Neste lub Jet. Na Orlenie się nacięłem. Na BP również.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 21:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
bunia tankowana na shell'u byla :]

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL