BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Silnik krokowy i przepływomierz
PostNapisane: 13 grudnia 2007, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: Strzelin
Witam wszystkich mam takie pytanie jak zakupiłem auto to skakały obroty na zimnym silniku musiałem dodać gazu żeby nie zgasł a jak chwile pochodził to sie ustabilizował.Wymieniłem świece i kable 2 miesiące miałem spokój a teraz mam coś takiego.Jak odpalam auto na zimnym silniku załapie obroty a następnie gaśnie chyba że dodam gazu to już chodzi obroty nie skaczą tak jak kiedyś.Po prostu tak jakby zabrakło mu paliwa.Dodam że mam senkwencje.Może to silnik krokowy albo przepływomierz chętnie rozbiorę i przeczyszczę ale nie wiem gdzie się znajduje silnik krokowy i jak wygląda?Jak go przeczyścić czym?i to samo tyczy się przepływomierza to wiem jak wygląda ale gożej z demontażem.Prosze o jakieś instrukcjie.POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2007, 21:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Czyscic to mozesz felgi. Musisz przelozyc czesci z innego auta jesli masz dostep i zobaczyc czy praca silnika sie poprawila, jesli nie masz takiej mozliwosci czesci musisz kupic i wymienic, zobaczysz wtedy czy pomoglo. Demontaz jest tak prosty ze az nie potrafie go opisac, odkrecasz wyjmujesz i po sprawie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2007, 22:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
miałem podobny przypadek
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... +obrot%F3w walka trwała długo dopiero dwa dni temu w warsztacie poprawiona zotała mapa wtrysków dla gazu 9SEKWENCJA) no i obroty na benzynie i na gazie bajeczka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 04:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio czyściłem koledze w 316 silniczek krokowy i pomogło z tym że miał inne objawy bo mial poprostu za niskie obroty zwłaszcza po rozgrzaniu silnika. Czyściłem środkiem do mycia silników sporo czarnego nalotu wyleciało i efekt obroty podskoczyły o 200 i są wporządku. Silniczek krokowy masz na prawo od przepustnicy i dochodzą do niego dwa gumowe węże i wtyczka blokowana metalowym zatrzaskiem.

_________________
BMW forever!!!
1/4 mili Bemowo ET+RT 18.229
Wiele serc jedno bicie BMW ponad Âżycie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 15:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
krilan napisał(a):
poprawiona zotała mapa wtrysków dla gazu 9SEKWENCJA) no i obroty na benzynie i na gazie bajeczka


z tego co sie orientuje, sekwencja zczytuje mape ze sterownika benzyny, wobec czego wgrano mape dla benzyny? czy wgrali ci mape dla sekwencji bo cos mi tu nie gra, a sam mam problem z gazem ale to przez to ze benzyna mi nie chodzi najlepiej - na benzynie mam duzo CO w spalinach i wydluzone czasy wtryskow (5-6ms na jałowym)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 15:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: woÂłomin
moim zdaniem jest to przeplywomierz na 99% wez od kogos na chwile i sprawdz jak bedzie chodzil na drugim przeplywomierzu moze za malo dostaje powietrza i sie dusi nie ma sily a krokowy ja w swojej buni czyscilem benzyna ekstrakcyjna i pomoglo pozdrawiam

_________________
domelwwl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 19:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Starogard
Mam ten sam problem w e36 1,8 ale nie wiem gdzie sie znajduje silnik krokowy i przeplywomierz. Moze ktos ma jakies fotki gdzie to sie znajduje??

_________________
piotrx123


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 21:47 
Siemanko mam problem z beta na pierwszym biegu mocno szarpie, a jak depne na drugim to mam ten sam problem,reszta biegow dziala o.k .wymienilem sade ale problem zostal,wiec podpielem jeszcze raz pod kompa i ponoc jest problem z przepływomierzem, ale musze upewnic sie na forum zanim kupie nowy. pozdrawiam i dzieki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 grudnia 2007, 10:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: woÂłomin
pikacz napewno przeplywomierz jest w nim blaszka taka i ona mogla sie zaciac i za malo daje powietrza i szarpie jezeli masz ja zagazowana to przy wystrzale sie psuje a zeby kupic nowy przeplywomierz jest problem bo duze koszty sa a jezeli urzywka to trudno znalesc pozdrawiam

_________________
domelwwl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2007, 12:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Nowa SĂłl Lubuskie
Ja mam taki sam problem, odpalam auto mi kleczy na obrotach dam gazu to zamuli, ale po chwili sie wszystko uspokaja i jest okej az do nastepnego zgaszenia i odpalenia. Bylem na komputerze i okazalo sie ze do wymiany przeplywomierz zamowilem na allegro uzywany sprawny za 150zl numer czesci 0280202134 mam nadzieje ze wsio bedzie okej :)

_________________
KiedyÂś e34 520i, potem audi a4 (ale sie nawrĂłciÂłem po miesiÂącu), e36 cabrio, e39 523, Dodge Charger 2.7 2007 i...

**** 1998 BMW E38 728i****


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2007, 23:46 
Siemka... Borykam sie z podobnymi problemami i z tego co zauważyłem sa trzy główne przyczyny, przpływomierz, sonda i silnik krokowy. Mógłby ktoś opisać objawy przy poszczególnych usterkach... Dodam tyle że miałem problemy z "lewym" powietrzem działy sie wtedy cuda, a teraz to jest już lepiej tylko że ja jej gaz w deche a ona zaskakuje dopiero po paru sekundach, w przypadku mniejszego gazu jest czas zasłapania jest dłuższy, dziwne troche bo wszystko w normie dopóki silnik zimny, potem to juz nie ma jazda...
Z góry wielkie dzienka i zycze szerokosci...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2007, 12:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Kutno
siemka tez mam problem gdy zapinam drugi bieg i na obrotomierzu mam około 1600 obr. i daje gaz do dechy to becia mi szarpie dopiero tak po 2300 obr zaczyna dopiero przyspieszac POMOCY!!!!!!!!!!!! :mur:

_________________
2beefree


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL