BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Problem z silnikiem m20b20
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 09:39 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Witam!
Któregoś pięknego dnia odpalam auto, wyjeżdżam z garażu a tu zonk - silnik pracuje nierówno, zwłaszcza przy przyspieszaniu, słychać takie "tyrtyrtyr", brakuje mu mocy, na obroty wchodzi w sumie prawie normalnie, tyle że średnio jedzie. Pali na wszystkie cylindry. Po odpięciu przepływki praca silnika nie zmienia się. Przepływka ma dość mocno wyślizganą ścieżkę. Dzień wcześniej wymieniałem łożyska w alternatorze.
Macie jakieś pomysły? :/
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z silnikiem m20b20
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 12:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
maaaad napisał(a):
Witam!
Któregoś pięknego dnia odpalam auto, wyjeżdżam z garażu a tu zonk - silnik pracuje nierówno, zwłaszcza przy przyspieszaniu, słychać takie "tyrtyrtyr", brakuje mu mocy, na obroty wchodzi w sumie prawie normalnie, tyle że średnio jedzie. Pali na wszystkie cylindry. Po odpięciu przepływki praca silnika nie zmienia się. Przepływka ma dość mocno wyślizganą ścieżkę. Dzień wcześniej wymieniałem łożyska w alternatorze.
Macie jakieś pomysły? :/
Pozdro


Ale odrazu po zmianie alternatora to się stało ? Jeżeli tak to tam bym przyczyny usterki upatrywał... Może coś źle podłączyłeś i spaliłeś jakaś elektrykę tudzież obruszyłeś jakąś wtyczkę i coś nie kontaktuje.

Inną rzeczą która mi przychodzi do głowy to pęknięta dźwigienka zaworowa, możesz kontrolnie pod dekiel zajrzeć.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 14:23 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Już jest wszystko w porządku, popoprawiałem wtyczki na wtryskiwaczach ;) Po prostu, nie paliło jednak na wszystkie gary.
Dzięki za odpowiedź, pozdro ;)
Można zamknąć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL