BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jak dostac sie do silniczka nawiewu klimatronik e36
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 17:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: biaÂłystok
a moze jest jakas inna przyczyna ze nawiew nie chodzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 20:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
A jak panel się zachowuje?

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 22:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: biaÂłystok
panel zachowuje sie tak jak zawsze. ale słyszałem dziwne dzwieki wydobywające sie z nawiewu zanim sie skonczył

[ Dodano: 17 Grudzień 2007, 22:59 ]
prosze o podpowiedz jak sie dostać do silniczka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 20:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
Miałem podobny problem z silnikiem nawiewu, w którym wirnik miał bardzo duży luz na tulejach.
Wymienisz go od komory silnika,
Wiem, że u mnie aby włożyc nowy trzeba było wyjąc wtryski, a i tak ledwo wszedł, gdyz ma z obydwu stron wentylatory.

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL