BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Brak nawiewu 525i 12V. Gdzie szukać przyczyny?
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: Orzysz
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52
Witam.
Ostatnio zaobserwowałem, że nawiew w moim autku zaczął miewać dziwne chimery.
Początkowo zwyczajnie zanikał.
Wszystko było cacy, wiaterek hulał po kabinie aż miło i nagle ni stąd ni zowąd potrafił przestać dmuchać :kwasny:
Dopóki co jakiś czas dawał o sobie znać, przymykałem na niego oko, ale od kilku ładnych (mniej lub bardziej) dni kompletnie zamilkł :(
Pogody są takie jakie są i nie zawsze można sie obejść bez wymuszonego ruchu powietrza w kabinie.
Proszę pomóżcie, bo postradam resztki moich zmysłów.. :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: co dokładnie?
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 23:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Nie działają ci wszystkie 4 prędkości czy tylko 3 pierwsze?

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 grudnia 2007, 23:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
Jezeli nie chodzi np na 3 za 4 biegów to oporniki ale to tez najlepiej sprawdzic kontrolka, ewentualnie przełacznik .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 05:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: Orzysz
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52
Nie działają wszystkie 4 prędkości.. Kompletny brak nawiewu..
Gdzie szukać przyczyny? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2007, 18:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
sprawdz przełacznik,moze cos z silnikiem wenylatora np szczotki sie skonczyły


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2007, 00:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: Orzysz
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52
A może ktoś mi podpowie jak najwygodniej dobrać sie do silnika wentylatora? :zawstydzony:
Trochę mnie to przeraża :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2007, 12:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Nowa SĂłl Lubuskie
U mnie nie dzialaja 3 predkosci w e36 za chwilke sprawdze bezpieczniki mam nadzieje ze pomoze :))

_________________
KiedyÂś e34 520i, potem audi a4 (ale sie nawrĂłciÂłem po miesiÂącu), e36 cabrio, e39 523, Dodge Charger 2.7 2007 i...

**** 1998 BMW E38 728i****


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2007, 20:36 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Pó³noc
SoundMan napisał(a):
A może ktoś mi podpowie jak najwygodniej dobrać sie do silnika wentylatora? :zawstydzony:
Trochę mnie to przeraża :wstyd:

Nie jest tak strasznie :)
Dostajesz się przez komore silnika. Trzeba odkręcić zbiorniczek z płynem chłodnicy i pod nim jest taka osłona, a pod nią wentylator w obudowie. Jeszcze tylko dwie śróbki z obudowy i widzisz już dmuchawę. Trzyma się na środku śrubą i z tyłu wchodzi w taką gumę. I Już.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2007, 00:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 23
Lokalizacja: Orzysz
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52
Dzięki bardzo za tak szczegółową instrukcję.
Jak tylko dobiorę się do dziada, to na pewno opiszę jak to wszystko przebiegało i jaki miało skutek.
Pozdrawiam i życzę wszystkim Wesołych Świąt :)

[ Dodano: 24 Grudzień 2007, 21:11 ]
zpdaczc napisał(a):
"..Trzeba odkręcić zbiorniczek z płynem chłodnicy i pod nim jest taka osłona, a pod nią wentylator w obudowie.."


Hmm.. w takim razie nasze chłodnice muszą się różnić, ponieważ u mnie zbiornik z płynem jest przy chłodnicy, a wentylator, jak przypuszczam, gdzieś w podszybiu?
No chyba, że jestem w błędzie.. :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL