Witajcie,
Walczyłem dziś z rozrządem w BMW e36 compact z końca produkcji z silnikiem m43b19tu.
Ustawiłem pierwszy tłok w GMP, zablokowałem koło zamachowe plus dodatkowo kluczem koło pasowe.
Ustawiłem wałek z krzywkami na pierwszym cylindze skierowanymi w górę w kształt litery V i tak go zablokowałem aby "kwadrat" był równolegle z głowicą.
Założyłem koło zębate wałka ze strzałką prostopadle do płaszczyzny głowicy skierowaną w górę.
Problem mam z kołem impulsowym dla czujnika wałka - nie mogę znaleźć nic na jego temat w żadnych materiałach BMW. Ze zdjęć które znalazłem w internecie wygląda na to, że strzałki na tych kołach mają się pokrywać, jak na tym zdjęciu:

zaś w zdjęciach które zrobiłem przy rozbieraniu wygląda na to, że strzałki te powinny być naprzeciw siebie

Jak to poprawnie ustawić?