BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] słabnie powyzej 4000 rpm
PostNapisane: 7 listopada 2007, 11:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 179
Lokalizacja: Cambridge ON, CAN/ Krk
Moje BMW: e39 540i M sport
Kod silnika: M62TU
Garaż: bylo E36 320i, E46 316Ti, E46 318i SE, E60 525d SE, E34 520i SE auto,
jest E39 540i M Sport, e46 328i drift
witam !

mam czasami takie wrazenie ze silnik slabnie po przekroczeniu 4000rpm szczegolnie na drugim biegu (bardziej to mozna wyczuc).nie zdarza sie to czesto ale kilka razy mialem taki przypadek ze gaz wcisniety w podloge a nagle silnik zwalnia tak minimalnie.mam rozregulowany zawor na 3 cylindrze tak przynajmniej stwierdzil komp po podpieciu sie do auta.w zasadzie tak bardzo nawet nie slychac tego zaworu komp wykazal ze w skali od 0 do 6 moj jest rozregulowany na 1,4.czy ten zaworek moze byc przyczyna?

pozdr


Ostatnio edytowano 8 listopada 2007, 22:06 przez mati5ti, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 23:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Stamford UK
nie wiem czy zawór moze byc przyczyna, ale ja mialem w moim is-e podobny problem. Wygladalo to tak ze samochod ja dalem do deski na poczatku przyspieszal potem jakby sobie delikatnie odpuszczal na 2 sec i zaraz znowu rura!!!!!! Pojechalem do kumpla mowie mu a ten na to wymien swiece, co uczynilem i problemu nie ma :super: Moze u Ciebie to samo????

_________________
Zobacz mojÂą iske:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=15389


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2007, 23:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Jak rozregulowany zawor przecierz sa hydrauliczne samoregulatory to by najwyzej klepal.Nie mialo by to wplywu na osiagi.Cisnienie paliwa moze byc niskie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: W-wa
Andrzej nie masz racji !!! Ja miałem taki problem, do 4000 obr/min auto szło ok potem sie dławiło i nie szło dalej. Miałem do wymiany wałek rozrządu, pod wpływem wysokich obrotów cisnienie olej rośnie i podpiera zawory,miałem wyrobiony na dwóch cylindrach, wymieniłem krzywki, dwa samoregulatory, nowy wałek i teraz jest ok, kręci sie do oporu. A tak przy okazji, koledzy nie używajcie TANICH filtrów oleju bo one w 99% sa przyczyną wyrabiania wałków rozrządu, lepiej zainwestować 20-30zł w lepszy filtr i po kłopocie, nasze zabaweczki są bardzo czułe na zanieczyszczenia olej, POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL