BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 05:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Problem z układem chłodzenia
PostNapisane: 13 listopada 2007, 14:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Niedawno zagotowała mi się woda w chłodnicy, rozerwało chłodnice. Chłodnica wymieniona ale teraz problem polega na znalezieniu przyczyny usterki. Otoz silnik nagrzewa sie dosc szybko, gdy wskazowka ustawia sie na srodku z chłodnicy przez korek wywala wode.
1. Uklad byl odpowietrzony
2. Oba weze od chłodnicy sa zimne
3. Ogrzewanie nie działa
Wiec powstaje pytanie czy to uszczelka pod glowica, pompa wody, termostat?


Ostatnio edytowano 13 listopada 2007, 15:42 przez johnbonanza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Problem z układem chłodzenia
PostNapisane: 13 listopada 2007, 15:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
johnbonanza napisał(a):
Niedawno zagotowała mi się woda w chłodnicy, rozerwało chłodnice. Chłodnica wymieniona ale teraz problem polega na znalezieniu przyczyny ustrki. Otoz silnik nagrzywa sie dosc szybko, gdy wskazowka ustawia sie na srodku z chłodnicy przez korek wywala wode.
1. Uklad byl odpowietrzony
2. Oba weze od chłodnicy sa zimne
3. Ogrzewanie nie działa
Wiec powstaje pytanie czy to uszczelka pod glowica, pompa wody, termostat?


Jaki silnik ?

A masz zalaną wodę czy płyn do chłodnic ? Jeżeli chłodnica jest zimna tzn że termostat się nie otwiera i nie puszcza płynu na chłodnicę, wymień termostat i zobacz czy dalej będzie to samo.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 15:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Silnik M50 B20.
Zalany oczywiscie płynem.
Szczerze mowiac tez wydaje mi sie ze to wina termostatu ale mechanik chcial mi juz uszczelke pod glowica wymieniac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2007, 15:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
johnbonanza napisał(a):
Silnik M50 B20.
Zalany oczywiscie płynem.
Szczerze mowiac tez wydaje mi sie ze to wina termostatu ale mechanik chcial mi juz uszczelke pod glowica wymieniac...


Zasugeruj mu w takim razie niech najpierw sobie ją zmieni pod deklem :hyhy: Niema śladów oleju w płynie nigdzie ? Bo dziwne jest że wcześniej rozerwało chłodnicę czyli tak jakby uszczelka, sprawdzałeś korek w chłodnicy czy ciśnienie puszcza ? Weź go przeczyść...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Problem rozwiazany. Okazalo sie ze padla pompa wody. Wskazowka ktora podpowiada o niesprawnej pompie jest specyficzny dzwiek ktory ona wydaje - to rada dla ludzi ktorzy bede mieli podobny klopot.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 20:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
Wymieniłam chłodnicę ale okropnie szyby zaczeły parować , nawet zaparowała szybka gdzie są zegary od środka/nigdy sie tak nie działo/ .Czy znowu mi coś padło :23:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 grudnia 2007, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
To chyba teraz czas na nagrzewnice albo uszczelnienie przewodów :P

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 08:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
Tomciu ty to potrafisz pocieszyć biedaka :kwasny: parowanie samoistnie się straciło cud chyba :23: Niestety płyn zaczął mi gdzieś uciekać , w silniku nie ma .Pytałam się znajomego to mówił ,że może zapowietrzony ,moja pamięć jest ogromna i zapomniałam jak to zrobić. Widzieć go będę dopiero za tydzień żeby znowu powiedział co i jak. Mam nadzieję ,że będzie na tyle cierpliwy :41: Choć nie powiem zaczynam tracić cierpliwoś do tego auta :19:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 10:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Dorcia a sprawdz jeszcze pod dywanikiem kierowcy czy masz sucho?jeżeli wyczujesz ze to płyn to na 100%trzeba będzie dostać sie do nagrzewnicy,podokrecaj wszystkie opaski na gumowych wężach :D

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 10:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ostrĂłda
witam miałwm kiedys taki problem w swojrj e-34 AC schnicer nie zagrzałem auta tlko słyszłem ze sie właczył wetylator od klkimy zostawiłem auto zeby ostygło i co sie pózniej okazało ze musze wymienic wetylato wiskotyczny i cały problem tearaz nie ma mowy ze temp przekroczy 90 stopni pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 11:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
taxi22 napisał(a):
e-34 AC schnicer

Hehe... A jaki to model ACS'a?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 12:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
volter7 napisał(a):
Dorcia a sprawdz jeszcze pod dywanikiem kierowcy czy masz sucho?jeżeli wyczujesz ze to płyn to na 100%trzeba będzie dostać sie do nagrzewnicy,podokrecaj wszystkie opaski na gumowych wężach :D
Sprawdzane było sucho , niestety zobaczyłam wycieki z spod chłodnicy na dwóch końcach jej /przynajmniej to tak wygląda /Przecież nowa :41: Warsztat chyba nie minie żeby zlokalizować faktyczne wycieki lub reklamacja chłodnicy :41: Pozostaje iść pod kościół pożebrać kasiurkę na moje biedactwo a co inni mogą to ja też, wystarczająco wypłaciłam sie na maleństwo :41: Na poważnie to nerwy puszczają mi już totalnie :45:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 12:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Delikatny wyciek-to jest przyczyna bo gdy silnik jest zagrzany powstaje też delikatne ciśnienie w ukladzie chłodzenia co powoduje szybkie znikanie płynu.Nie denerwuj sie :P na świeta nie ma sensu :14:

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 12:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
Tomku ale wyciek jest duży bo zostaje nie wiele w pojemniku wyrównawczym co dziennie musze dolać :41: .Jak mam coś zrobione to chcę żeby było ok. Dzięki za słóweczka otuchy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 12:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Ok Dorcia skoro sie już aż tak zawziełaś :D to sprawdz dokladnie ten przewod gumowy ktory wchodzi od doły chłodnicy czy jest mokry?dokręć tą opaske ewentualnie sprawdz czy nie pękł przy opasce?sprawdz tak samo górny przewod?może być delikatnie sparciały i dopiero przy rozgrzanym silniku będzie widać-kiedy ciśnienie się zrobi w układzie. Nie poparz się i nie odkręcaj kurka :|

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 12:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 447
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 750i
Kod silnika: M70B50
volter7 napisał(a):
sprawdz tak samo górny przewod
górne przewody mam obydwa wymienione jedynie został nie wymieniony ten od spodu kasy brakło :41: Co do kurka to już przerabiałam ale dzięki za pamięć . Może znasz sposób na odpowietrzanie bo też mam chyba zapowietrzony 8) Dzięki z góry :39:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 12:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
czy masz chłodnice razem ze zbiorniczkiem wyrównawczym?Jeżeli tak to obok kurka co sie wlewa płyn masz śrubke na śrubokręt (krzyżak)rozgrzewasz silnik do normalnej temperatury az poczujesz ze obydwa przewody chłodnicy (ten górny i dolny) są ciepłe oczywiście musisz mieć ustawione pokrętło w kabinie na ciepłe (nie musisz włączać nawiewu)i delikatnie odkręcasz śrubokrętem tą śrubke jak pisałem wcześniej.Wystarczy jak ją poluzujesz az do momentu kiedy będzie wylatywało zgromadzone powietrze.ZAKRECISZ DOPIERO JAK BEDZIE WYPLYWAL SAM PłYN......Bądz ostrożna :|

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 15:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ostrĂłda
witam jesl kolego nie wiesc co to jest AC schnicer to mało wiesz jrsli masz e-34 to powiem ci tyle że nie masz podejscia pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 15:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 79
Lokalizacja: West
Jak chcecie sobie dogryzać to nie tutaj.pozdro :znudzony:

_________________
R6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2007, 15:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ostrĂłda
witaj kolego nikt nie chce nikomu dogryzac tylko koles pisze co to za AC schnicer hehe wiec mu tłumacze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL