Panowie ale pierdo^&* głupoty.
Nie macie pojęcia i piszecie takie bzdury że faja mięknie.
Forumowi znawcy. NIE WIESZ NIE JESTEŚ PEWNY NIE PISZ!!
Nagrzewnica jest identyczna serwo też lampy też są identyczne ich przeróbka to odkręcenie 3 śrubek od soczewki przekręcenie jej o 30 stopni i przykręcenie.
Do E-36 z części mechanicznych potrzebna jest tylko maglownica!!
Reszta pasuje jest taka sama.
Poza maglownicą potrzeba wnętrze czyli deska tunel środkowy dywan itd.
Z deski zostają tylko zegary schowek klimatronic board computer itd.
Potrzebujemy konsole tunel osłonki głośników przednich i dolne części deski.
Dodatkowo potrzebne są plastiki na podszybie i mechanizm wycieraczek oraz pedały i lusterka których nie da się dobrze ustawić z wersji UK.
I to koniec części. Potrzebne są też 3-4 kawałeczki blaszek ze ściany grodziowej do odwiercenia u dawcy czyli mocowanie pod mechanizm wycieraczek pod pedal gazu i sprzęgła i właściwie tyle.
Ściana grodziowa ANGLIA EUROPA jest taka sama. W aucie z UK zaznaczone i ponacinane są otwory w których miejscach ma być przekładnia kierownicza.
Pukamy młotkiem 2razy i juz mamy otwór.
BEEMKI TO NAJBARDZIEJ UNIWERSALNE I PODATNE NA PRZEKŁADKĘ AUTA JAKIE ZNAM.
NADWOZIA SĄ PRZYSTOSOWANE I MAJĄ HOMOLOGACJĘ NA OBYDWIE STRONY.
Auto po przekładce nie odbiega niczym od auta europejskiego.
Koszty to robocizna 2000zł części sedan 1500zl coupe 2000zl.
Tu zdjęcia E-39 Europejskiej wersji którą rozebrałem na części.
Auto ma przygotowane otwory na kierownice po prawo jak w angielskiej wersji.
Ściana grodziowa jest idealnie symetryczna.
Otwór od zewnątrz od strony silnika w środku leży blacha która go ukrywała była przyłapana w 4 miejscach lekkie puknięcie młotkiem i wpadła do środka:
I od środka pod deską rozdzielczą zaciekawił mnie gumą zalepiony jakiś otwór jedno puknięcie młotkiem i....
