BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 01:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] glowny wylacznik pradu i powiekszona wiazka elektryczn
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 13:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
po rozkodowaniu vinu wyszlo, ze mam u siebie glowny wylacznik pradu, czy ktos wie gdzie on sie znajduje?? i o co chodzi w powieszonej wiazce elektrycznej?

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 16:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
po rozkodowaniu vinu wyszlo, ze mam u siebie glowny wylacznik pradu, czy ktos wie gdzie on sie znajduje?? i o co chodzi w powieszonej wiazce elektrycznej?


wylacznik pradu moze to odcinacz pirotechniczny przy akumulatorze?
Powiekszona wiazka - pewnie mozesz podlaczyc kompa z temperatura ew wiekszego

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 17:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
powiększona wiązka to czytałem że jak np. nie masz el tylnich szyb to wystarzy żebyś kupił siłowniki i przyciski bo kable powinny być ale pewnien nie jestem, tak czytałem na bmw-klub.pl

co do wyłącznika prądu to pytałem w ASO i mówili że nad akumulatrem (ja mam w bagażniku) jest jakiś wyłącznik że nie muszisz klem odpinać... Ale nic nie znalazłem

Najprościej napisać takie zapytanie w mailu do paru ASo w Polsce, ktoś powinien odpisać :D


pozdrawiam

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 17:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 99
Lokalizacja: Złotoryja
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16
Ja również mam niby ten wyłącznik prądu ale również go nie znalazłem :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
ja tez nie znalazlem u siebie tego wylacznika :kwasny: jutro bede w ASO to zapytam moze beda wiedzieli cos konkretnego :) ale z tymi szybkami lub kompem to fajnie by bylo :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
928 TYIRE CONTROL

A to znalazłeś u siebie ??? Bo ja nie =/ wymontowali pewnie cały ten system

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 20:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
u mnie tez ani sladu tego czegos. a to napewno chodzi o system kontroli cisnienia w oponach?

a jesli chodzi o ten wylacznik to na realoem tez nic nie znalazlem :kwasny:

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 20:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
ja pytałem o to w aso to typ nawet mi wszystko rozrysował i powinien być przycisk na konsoli i jakaś kontrolka na zegarach jak ciśnienie spada

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 20:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
u mnie przycisku zadnego nie ma;/ trzeba pod kompresor podjechac i spuszczac powietrze :D wtedy sie okaze czy dziala :hyhy:

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2008, 21:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Raczej nie sądzę żeby coś było jeszcze z tego systemu, w ASO mówili mi jeszcze że były strasznie awaryjne i właściciel mógł obie zarzyczyć usunięcie ...

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL