BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325 TD ciezko pali na zimnym i na goracym na dodatek z
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 23:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
Witam moze wy mi cos poradzicie bo powoli rece mi opadaja

problem tkwi w tym ze jak jest zimny silnik to wkladam kluczyk rozgrzewam swiece krece z 5 sek w tym momencie silnik tak jak by chcial zalapac ale nie mogl i nigdy za pierwszym kreceniem nie zapali odkrecam kluczyk i jeszcze raz rozgrzewam swiece i po 3-4 sek takiego "zalapywania" zapala na poczatku wtedy z rury wyleci chmurka ale to tak jak by po lekkim zalaniu i po 2 sek spaliny juz sa przezroczyste a silnik pracuje rowno na oklo 800 obrotow gdzies tak (leciutko odczuwalne sa tkie bujania na boki ale tylko na zimnym silniku i biegu jalowym)

no a jak jest rozgrzany i wskazowka stoi na bacznosc w pionie to go gasze i nawet jak bym odrazu chcial zapalic to i tak musze krecic rozrusznikiem z 5 sekund (oczywiscie swiece zarowe wtedy sie nie zalaczaja bo silnik jest goracy) no ale jak juz zapali to chodzi rowno

czytalem duzo na forach ale nie znalazlem konkretnie takiej przypadlosci

poza tym jeszcze tak jak wlaczam sie do ruchu np to ja mu lekko w gaz a on zamuli dopiero mu musze lekko popuscic i wtedy sie ladnie zbiera ale czemu zamula tak do 1500 obrotow wiem ze od 1800 zaczyna sie power w dieslach ale od 700 tez powinien zgrabnie ruszyc

tak myslalem ze to pompa ale pompa jak czytalem z wypowiedzi jak siada to dobrze pali na zimnym a zle na cieplym

przyznam ze nie zbadalem swiec bo nie wiem jak mierzy sie opornosc miernikiem no i nie zakladalem zaworu zwrotnego na przewod paliwowy bo nie wiem jak on wyglada i gdzie go dokladnie umiescic a slyszalem ze tak tez sie rozwiazuje takie przypadlosci

tak to nic sie nie leje nie wycieka tylko jedynie od wspomagania plyn troszke

nie wiem co jeszcze opisac zeby dalo sie rozwiazac ten problem ale jak juz z tych informacji cos wywnioskujecie to dajcie znac kazda wskazowka sie przyda i za kazda wypowiedz z gory dziex

pozdrawiam

_________________
BMW e36 325 TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 23:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 378#217135


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 23:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
Tam koledze nie odpala tylko na zimnym silniku a u mnie i na zimnym i na cieplym jest problem - az wstyd podjechac bunia nawet po bulki do sklepu i po zgaszeniu dudlac i dudlac az zapali....

mysle ze na poczatek zaloze ten zawor zwrotny skoro to taki tani koszt tylko nie wiem czy 6 czy 8 czy 10 mm zawor wchodzi i gdzie go montowac czy na wezu kolo filtra paliwa czy zaraz kolo pompy

_________________
BMW e36 325 TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 23:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
miałem kiedys e 36 325 td , równiez nie odpalał mi na zimny i ciepłym
pojechałem na kompa pokazało bład plus do masy czy jakos tak nie pamietam, gosc to skasował i na goracym zaczoł odpalac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 23:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
ja to mam w okolicy takich mechanikow ze shock jak jednemu powiedzialem ze mam problem z odpalaniem to on mi na to daj sie przejechac ile to koni ma i w ogole zaczal zadawac pytania nie zwiazane z problemem

wracajac do tego zaworu zwrotnego to nawet jak by w pompce byl zepsuty zawor i paliwo by sie cofalo to po zalozeniu zaworu na przewod paliwowy moze rozwiazalo by palenie na zimym ale przeciez chyba to nie jest tak ze jak zgasze na goracym to paliwo sie az tak cofnie zebym nie mogl odpalic i musial krecic z 5 sek - gdzie i czego to wina hmmm.....

_________________
BMW e36 325 TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 23:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
a pompa nie ma wycieków??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 23:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: ÂŁĂłdzkie
troche taki upocony jest ale nie smierdzi ropa poza tym to raczej plyn ze wspomagania bo nieszczelnosc jest pod baniaczkiem wlewu plynu

_________________
BMW e36 325 TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 14:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: K-n
Witam.

Jezeli odpala na zimnym i na ciepłum to z pąpom bedzie wszystko wporzo. Ja bym szukał przy wtryskach mogą dawac za duzą dawke paliwa i zllewac silnik i trząsc nim troche przy odpalaniu, jak chciałes przyspieszyc to zamuliła. Mozna sprawdzic wtryski odpalając silnik i nie do wysokich obrotów gwałtownie go wkrecic i jezeli z rury bedzie dym szedł to wtryski do regulacji.

Pozdrawiam Cymek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL