BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 18:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Brak ładowania
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 92
Lokalizacja: Przasnysz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
WITAM ZAUWAZYLEM W MOJEJ BMW ZE NIE MAM LADOWANIA NIE SWIECA MI KONTROLKI ALE NIE MA LADOWANIA GDYZ NAWET SWIATLA SLABO MI SWIECA I MAM NOWY AKUMULATOR I MI PADA... PROSZE O POMOC

Cytuj:
[model???] BRAK LADOWANIA...


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Wyłącz CapsLock-a podczas pisania postów


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2008, 19:53 przez MARIO06CU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2008, 23:09 
po pierwsze nie pisz dużymi literami.

po drugie poszukaj na forum, bo było nie raz.

po trzecie, chodzi o regulator napięcia, albo szczotki, albo do wymiany, albo się po prostu zawiesiły- zakładając, że alternator jest w ogóle podpięty itd.

możesz spróbować "odwiesić" szczotki pukając w alternator czymś, jeśli auto stało przez dłuższy okres, lub wymontuj go i daj do faceta, który się zajmuje takimi rzeczami.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2008, 17:12 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 92
Lokalizacja: Przasnysz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
przepraszam za duze litery ale alternator jest ok ma ladowanie 15v wiec to dobrze i nie wiem co jest szukalem tego ale nie moge znalezc Swojego problemu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2008, 17:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Kolego zrób coś z tym ładowaniem bo 15v to zdecydowanie za dużo powinno być max 14,4v stawiam na regulator napięcia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 18:06 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 92
Lokalizacja: Przasnysz
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B20
alternator byl wtedy sprawdzany bez obciazenie dlatego tak duzo regulator jest ok a to byla wina przewodu ktory idzie do akumulatora byl poprostu upalony w srodku z wierzchu wygladal ok ale pod koszulka bylo widac problem rozwiazany:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL