BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E30 1.8 M10 rozrusznik
PostNapisane: 5 lutego 2008, 13:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: MaÂłopolska
Witam wszystkich forumowiczów, jestem nowy.
Wczoraj padł mi rozrusznik. Mam pytanie w związku z tym, czy do silnika 1.8 M10 na wielopunkcie podejdzie rozrusznik z 1.8 M40 albo z 1.6 M10 gaźnikowego?
Proszę o info, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: Halinów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Z M40 chyba nie, podejdzie z M10 gaźnikowego ale z 1,8L ( w e30 nie było gaźnikowego 1,6L tylko 1,8L i nazywał sie 316)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 17:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
a nie da rady go naprwic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 22:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: MaÂłopolska
Hm, ja sie w mechanika za bardzo nie bawie. Poprotu po przekręceniu kluczyka na rozruch jest tylko cyknięcie i cisza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 00:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 351
Lokalizacja: PL ÂŁĂłdzkie
nie kupuj rozrusznika,jedz do elektryka sprawdza ci i powiedza co i jak,według mnie szczotki sie skonczyły, wymiana bedzie kosztowła sporo mniej niz uzywany rozrusznik i napewno długo ci jeszcze pochodzi.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 16:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: MaÂłopolska
Kompletnie nie miałem czasu tego zrobić i dopiero jutro zabieram sie za wydzieranie rozruchola. Mam jednak pytanie na wyrost - czy w moim silniku 1.8 rozrusznik jest przykręcony na normalne śruby (jeśli tak to jakie - 13 czy 17?.. ) czy na torxy tak jak w większych silnikach? I na ile - 2 czy 3?
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL