BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i Czy pomoze sama wymiana wałka? HELP!!!
PostNapisane: 19 lutego 2008, 10:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Bieszczady
Motor przerywał i klekotał. Ściągnąłem pokrywę rozrządu i wałek jest podtarty i są wżery.

Z tego co wiem to jeśli wałek jest podtarty to nie otwiera zaworów i stąd przerywanie i klekotanie. Wiem że jak się wymienia wałek to razem z dźwigienkami i popychaczami, ale nie mam teraz tyle kasy i stać mnie na sam wałek.

Teraz pytanie sie rodzi, czy jak wymienię sam wałek przestanie przerywać i klekotać, czy jest to niemożliwe? Proszę o każdą rade i z góry serdeczne dzięksy

_________________
pawel2707


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2008, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Krzeszowice
ja bym pierwsze podpioł ją do kompa czy to przerywanie nie jest spowodowane czym innym, a jeżeli chodzi o wałek jak piszesz że masz wytarty to napewno będzie na plus jak go wymienisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2008, 12:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=774 ... 9df25852d1

pawel2707 przeczytaj sobie to co kiedyś napisał Kyo

To powinno dać Ci odpowiedź na Twoje pytanko.Wymieniać to komplet bo potem robisz/płacisz za robocizne 2 razy.

;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2008, 15:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Witam. Wymień hydrauliczne regulatory. To wystarczy nawet jak wałek jest podtarty. Jeśli zaczniesz wymieniać wałek, popychacze, regulatory to Ci spora kasa wyjdzie.
Regulatory pomogą, przerabiałem to niejednokrotnie. Godzina roboty! Jak to nie pomoże wtedy wymienisz wałek i dźwigienki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2008, 15:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
Godzina roboty!


Jak potrafi to sam zrobić ;)

Cytuj:
Jak to nie pomoże wtedy wymienisz wałek i dźwigienki.


Proponowałbym ocenić stan i dźwigienek i popychaczy inaczej robić 2 razy to samo to bez sensu.

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL