BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E34 wspomaganie
PostNapisane: 21 lutego 2008, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: lubelskie
Witam, w moim E34 po nagrzaniu przestaje działać wspomaganie kierownicy (nie zawsze ale najczęściej). Po zwiększeniu obrotów wspomaganie działa ale wtedy głośno słychać pompę . Jak jest zimny wszystko jest w porządku . Układ ma system SRS (czy jakoś tak) .

Może ktoś wie gdzie może tkwić przyczyna ? Może to już czas na wymianę pompy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa-Ochota
Moje BMW: E34 525
Kod silnika: M50B25
Garaż: Była:

Szampańska piękność!

Jest: E34 525 1991r. :)
Prawdopodobnie padła pompa lub jakiś wyciek. Gdy dodajesz gazu zwiększa się ciśnienie w układzie dlatego znikają objawy, o których pisałeś. Zbiegiem czasu jeżeli nic z tym nie zrobisz i to przestanie pomagać :)

Powodzenia!

_________________
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi... :)
Szampańska piękność!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: lubelskie
Jak na razie nie ma żadnych wycieków ale też stawiam na pompę .

Pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 21:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Hmmm nie przestanie ja tak jezdze juz 2Miechy bo nie mialem na Nowa Pompe :( :( ale juz czeka nowa i szukałem jej 2 Tygodnie bo nic niema nigdzie wiec Ciezko bedzie jesli masz 2.0 to naprawde bedzie ciężko!! (tzn ja kupiłem uzywke) Poprostu Pompa Padła mi dlatego Padła ze nie sprawdziłem płynu a byl stary i sie zatarła !! Pozdrawiam

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 21:46 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: Subaru Impreza
Kod silnika: WRX 2.0T AWD
cartonik, patrz z boku jaki Seba ma samochod :) u mnie bylo podobnie i pomoglo dolanie oleju bo bylo malo. a wszyscy stawiali na pompe. tak wiec najpierw dolej oleju a jesli nie pomoze to trzeba pompe wymienic :)

_________________
Było E30, było E39... jest IMPREZA :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 21:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Aha no tak przepraszam Bardzo nie patrzyłem to przecież 3,0 :) hmmm no tak na poczatku sprawdza sie Płyn czy jest ale ja stawiam ze Pompa bo nikt nie sprawdza Stanu Płynu Nigdy a ja już sie nauczyłem zawsze bede sprawdzał :)

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 22:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: lubelskie
Płyn jest wymieniony - myślałem że pomoże ale bez zmian . Najbardziej mnie zastanawia to że czasami jest dobrze . Słyszałem że jest jeszcze jakiś zawór który zmniejsza ciśnienie wspomagania przy dużych prędkościach i może się zacinać ale czy to prawda i gdzie on się znajduje nie mam pojęcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2008, 15:51 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
To o czym mówisz to servotronic. Jeśli przekładnia jest z servotronic to idzie do niej kostka z kablami. Do przekładni jest przykręcony taki "zaworek" możesz go odkręcić i zobaczyć czy nie zaszedł. Jak rozbieraliśmy 535i 91 rok przekładnia była zalana jakimś zielonym płynem natomiast w "zaworku" jakieś brązowe "błoto" i wspomaganie działało jak w każdej innej BMW a nie jak z servotronic, ale czy z powodu błotka nie wiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL