BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 324 td spompa wtryskowa nie podaje paliwa
PostNapisane: 25 lutego 2008, 12:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Blachownia
Witam.
Mam problem z ww samochodem. Silnik 2,4 td ; pompa sprawdzana na zewnątrz podaje paliwo ; zamontowana na silnik nie podaje; do silnika podłączana była również druga popma i były podpinane dwa komputery , zawór elektromagnetyczny pompy sprawdzany osobno, przekaźnik pompy i przekaźnik główny sprawne; czujnik położenia wału korbowego wymieniony na nowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 18:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: polanka wielka
a pompka paliwa w zbiorniku, sprawdzona??

_________________
ryba bmw 730 90r 188km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 14:43 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Blachownia
Układ bez pompy paliwa w zbiorniku. Zresztą samapompa wtryskowa zarówno jedna jak i druga która podłączałem potrafi podać paliwo alejedynie po ręcznym ustawieniu nastawnika ilosci paliwa [tego pod pokrywą pompy wtryskowej] i wtedy silnik załapuje ale nie potrafi pracować sam stabilnie - trzeba manipulować pedałem przyspieszenia. Komputery - pierwszy i ten drugi podpinany - podają sygnał na nastawnik i powodują jego przemieszczenie przy załączeniu zapłonu [wstakuje na max i spada do jakiegoś polożenia w okolicy minimum, ale nie na minimum jak przy wyłączonym zapłonie].
Wtrysk sterujący w oplakanym stanie ale bez niego silnik powinien odpalać i pracowac.
Problem imo polega na tym że do nastawnika ilości paliwa w pompie docierana tyle lipny sygnał że nie podaje ona paliwa tylko czemu ? Auto nie posiada immobilizera w kluczyku.
Macie jakies typy ?
Można w E30 z 89r wyświetlić błędy w jakiś domowy sposób ?

Edit:
Dodam że samochód nie umarł od tak. Miał wymienianą głowice tłoki kompletne i wałek rozrządu. Wiazka była porozpinana, podłączone wszystko w miare ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL