BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 21:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34 2,5td] Problem z obrotami
PostNapisane: 28 lutego 2008, 01:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Jawor
Witam. Mam pewien problem

tato próbował odpalić kilka razy, za którymś tam dopiero odpalił, ale jednocześnie z rury wyleciało pełno spalin, praktycznie całe nasze podwórko bylo w tych spalinach..poszlismy do mechanika, ktory stwirdzil, ze paadł nastawnik dawki paliwa, tak więc oddaliśmy ta pompę do innego mechanika. Pojechaliśmy do niego, on ją zreperował, włożył do swojego samochodu, przejechaliśmy się i było wszystko pięknie ładnie, pokazał nam jak ją założyc, więc wróciliśmy do ! mechanika, założyliśmy i zamiast lepiej było znacznie gorzej
samochód na biegu jałowym zamiast jak wcześniej 600-700obrotów, stał non stop na 2500
gdy jechaliśmy na jakimś biegu i dodawaliśmy gaz (albo nawet utrzymywaliśmy w jednym położeniu) co jakieś 10-15 sekund szarpało samochodem, jakby odcinano mu paliwo i siadała cała elektryka.
gdy tato dzwonił do mechanika tego co wkładał nastawnik, powiedział ze niestety ale pompa jest dobra to pewnie coś innego. Samochód stał na parkingu kilka dobrych dni. Po nich tato poszedł odpalić
udało mu się za 3. razem i samochód chodził normalnie na 600-700 obrotów, po pewnej chwili gasł
i teraz dalej tak jest, nikt nie wie co mu jest, pali ładniej 600-700obrotów/min, ale pojechać nim nigdzie nie można bo strach jest że stanie i nie będzie można go odpalić
a takie zamieszanie z mechanikami bo: mechanik nr 1 chciał pompę nowa (cena rzędu 2000-2500zł) gdzie nas na taki wydatek nie stać, mechanik nr 2 (jechaliśmy do Krakowa) zrobił (zreperował) starą pompę za 900zł, do tego jeździliśmy u niego na tej pompie, i samochodzik chodził jak marzenie
no a tutaj niestety lipa ;/
szukamy właśnie mechanika, który będzie wiedział co mu się dzieje, który byłby w stanie naprawić nasze aauto, gdyż mechanicy w okolicy nie bardzo się znają, a nie chcemy i nie mamy tyle pieniędzy by wymieniać wszystkie części w samochodzie

Czy jest tu na forum może jakiś mechanik, który sprostałby problemowi?? Obecnie samochód odpala dopiero za drugim razem przekręcania kluczyków i im dłużej chodzi, tym wyższe obroty ma na biegu jałowym. Gdy go zapaliliśmy miał około 600-700 obrotó, po kilku minutach już obroty wzrastały do 1500obrotów (na neutralnym)


Ostatnio edytowano 28 lutego 2008, 23:51 przez bryann, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2008, 16:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
czyli wasza pompa chodziła w innym aucie ??? i było ok ? dziwne bo komputer też powninien byc z waszego auta ale pomińmy to ! niech Tato sprawdzi czy do pompu dochodzi paliwo w sposób ciągły , bez powietrza , oraz musicie wyregulowac nastawnik na pompie zalecam wizyte u mechanika z komputerem i systemem diagnostycznym do pomp wtryskowych

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2008, 22:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Jawor
Tak dokładnie. Pompa chodziła w innym aucie i wszystko było super. Nastawnik również ten facet wyregulował. A to czy dochodzi paliwo w sposób ciągły sprawdzić można jak?? Właśnie chodzi o to, że u nas mechanicy nie mają komputerów i systemów do pomp. Poza tym ten facet u którego robiliśmy pompę, po wyciągnięciu jej powiedział, że wystarczy ją włożyć do naszego samochodu i wszystko z pompą musi być dobrze. Jeśli nie będzie grało to trzeba szukać czegoś innego. A jest taka możliwość, że z komputerem coś jest nie tak ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL