BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Sporadyczne problemy z zapalaniem
PostNapisane: 3 marca 2008, 11:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Posiadam E36 328i M52B28 i autko sprawuje się świetnie lecz ma jeden mały mankament, który uwidacznia się bardzo rzadko ale jednak.Czasem jeśli zapalę po dłuższym postoju (np. po nocy) auto i pojadę jakieś kilka kilometrów, zgaszę silnik na kilkanaście minut to mam problem z zapaleniem. Zapalam dopiero za którymś razem z rzedu. Po zapaleniu praca silnika jest od razu równa. Wkrótce mam zamiar sprzedać auto i chciałbym aby przyszły własciel miał wszystko super, więc chcialbym ten problem wyeliminować.
Mam nową pompe paliwa, nowe filtry, swiece, na komputerze zero błędów.
Moje podejrzenia to:
1. Regulator ciśnienia paliwa zalewa kolektor (ale wtedy chyba po zapaleniu nie byłoby od razu równej pracy).
2. Akumulator słabnie (elektryk mierzył i niby OK).
Macie jakieś inne pomysły ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 20:14 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 747
Moje BMW: E36
Jedź na komputer, wczoraj widziałem podobny problem, może to być czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik temperatury silnika, trudno strzelać, jedź na diagnostykę.

Cytuj:
Regulator ciśnienia paliwa zalewa kolektor (ale wtedy chyba po zapaleniu nie byłoby od razu równej pracy).

nie zaleje kolektora ani silnika, bo wtryskiwacze po wyłączeniu silnika zamykają się, ale masz racje gdyby regulator był zepsuty to na zimnym by nierówno chodził i był by słaby samochód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 20:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
BorysKrystian napisał(a):
Jedź na komputer, wczoraj widziałem podobny problem, może to być czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik temperatury silnika, trudno strzelać, jedź na diagnostykę.

Na komputer jeżdżę co 2 miesiące i zero błędów tak jak napisałem wyżej. Czujnik temperatury też wymieniałem wczesniej.

[ Dodano: 6 Marzec 2008, 11:15 ]
Ma ktos jeszcze jakieś pomysły ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL