BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 20:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] swap m50b20 na m50b25
PostNapisane: 20 września 2008, 16:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
Nie jest to pytanie czy będzie wszystko pasowało lecz rozpaczliwa prośba o pomoc.
wtargałem silnik m50b25 na miejsce m50b20 do e34 i okazało się że wtyczka łącząca całą elektryke z silnika z elektryką z auta się różnią i nie znalazłem żadnego takiego problemu na forum a może miał ktoś taki przypadek i ma jakieś rozwiązanie .
Bo myślałem że może przełożenie reszty elektryki aż do podszybia ale i to spaliło na panewce bo tam wtyki też są inne więc czekam na rady
dodam że miałem osprzęt simensa a w tym jest boscha


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 12:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
Tyle tu czytałem o różnego rodzaju swapach i nie wierze że ktoś się nie spotkał z takim przypadkiem?????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 16:47 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego nie jestem specjalistą ale musisz chyba wymienić osprzęt łącznie z kompem.
simens a bosch to dwie różne sprawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 09:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
tak wiem ,
i właśnie tak zrobiłem zmieniłem też kompa i wiąche elektruszną i końcówki nie pasują,bo podobno na tym kompie od 2.0 też zatrybi ale będzie troche kulał a nie chce mieć kaleki pod maską więc dzisiaj wybieram się do elektryka i mam nadzieje że go uleczy bo nowe serducho już siedzi ale takiego kopa na pobudzenie mu brak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 19:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Powodzenia na pewno się uda :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 20:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
zwiedziłem wszystkich elektryków samochodowych i nikt nie chce się podjąć przepięcia kostki,niby znalazłem czarodzieja który ma popatrzeć co z tym fantem zrobić ale też nie wie czy się podejmie,
ale dziwi mnie fakt że nikt nie opisał tego problemu wcześniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: BMW e34 , e39, e92
witka
najlepiej bedzie dla ciebie wymienic cala instalacje elektryczna.
(mialem podobna historie szalony kierowca przywalil mi w tylek tak mocno ze ja walnolem w samochod stojacy przedemna wszystko sie stalo na czerwonym swietle),ale do rzeczy kupilem cala karoserie razem z instalacja elektryczna,mysle dobra nasza mniej roboty.
zalozylem silnik i BUBA kostka nie pasuje. kombinowalem caly dzien, sprawdzilem kabel po kabelku,niestety musialem przelozyc cala instalacje elektryczna i tobie tez tak radze


powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 21:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
też na to wpadłem(ja też kupiłem całą bude od szwabów) tulko że przyjechałem po nią lawetą tydzień pużniej i pokradli pierdzielone polaki bezpieczniki i przekażniki i troszkę instalacje poszarpali bo jest przecięta w dwóch miejscach i boje się że przekażniki nie będą pasowały od mojego simensa( a powiedz ile ci zajeło przetarganie całej elektryki)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, 21:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 207
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: BMW e34 , e39, e92
caly dzien od samego rana.dużo czasu zajmuje demontowanie wszystkich tych oslon, plasticzkow a najgorsza jest caly kokpit. ogolnie duzo gimnastyki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 15:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
kolejna porażka
okazało się że przewody są pocięte i chciałem dokupić całą wiązke ale mimo tego że chce dokupić ją od takiego samego silnika ale okazuje się końcówki są inne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2008, 15:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
mam taką prośbę czy mugł by ktoś wrzucić fotke z wtyczką łączącą wiązke elektryczną z komputera i tą z auta znajduje się ona obok zbiorniczka na płyn hamulcowy od m50b25 na boschu bez wanosa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 15:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
ponawiam prośbe o wklejenie fotek tych końcówek, bo przeszukałem całe allegro blisko 60 telefonów i oczywiście wszystkie są z trójkątnymi końcówkami a ja mam 6 ramienną gwiazde a z tego co się dowiedziałem to takie występowały w 12 zaworowych ale chyba mało prawdopodobne bym miał taką instalacje w 24 zaworówce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2008, 15:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
jak by ktoś miał taką wiąche elektryczną ze środka auta to czekam na wieści


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] swap m50b20 na m50b25
PostNapisane: 14 grudnia 2009, 19:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
witam doszedłem co i jak jak ktoś będzie miał z tym problem dzwon 796362068


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] swap m50b20 na m50b25
PostNapisane: 27 lutego 2010, 09:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: radom
do LUKDREAM


kolego ostatnio robiłem swapa z m50b25 na m 50b20 i silnik kupiłem za 800zł a skrzyni ani dyfra nie musisz wymienia,dyfer ma inne przełożenie ale pasuje,ja dyfer wymieniałem tylko przy przerubce z automata na manual albo wtedy zostaje spawanie i wyważanie wału. a co do ciebie to możesz kupic nawet goły słupek ale z całą wiązką i kompem ten ze słabszego motoru nie wysteruje mocniejszego, sprawdzałem osobiście, ważne jest abyś pamietał by nabyc go na tym samym osprzęcie czyli jak masz przepływomież siemensa to kup silnik na takim osprzęcie zaoszczędzi ci to ciecia kabli i przerabiania wtyczek ale ja przerabiałem już takie 3 swapy z ospzętu siemensa na boscha i dało rade, w jednym z postów jest mój numer tel jak coś to dzwoń chętmie pomoge i to za darmo a nie jak niektórzy na forum


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL