BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 01:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] 524 TD Turbina- jak ją sprawdzić ?
PostNapisane: 7 lutego 2007, 01:10 
mam pytanie do klubowiczów otóż moja beemka ma mało mocy ogólnie jej max to ok.130 km/h pierwsze diagnozy to to ze chyba mi turbina siadła
powiedzcie jak w domowych warunkach mozna zdiagnozowac czy działa czy nie
dodaje iż odkręcałem rure od filtra i po zapaleniu samochodu się kręci i wydaje sie ze na obroty wchodzi, acha no i przy ok. 2500 obrotów zaczyna dośc kopcić na czarno :zly: :zly:


Ostatnio edytowano 7 lutego 2007, 11:44 przez gandalf5, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: lubelskie
taki podstawowy i najprostszy domowy sposób scisnąc ręką gumowy przewód między turbiną o kolektorem ssącym i dodać gazu prawie namax jak przewód "puchnie" to ok , oczywiście to nie jest dokładne sprawdzenie ale w twoim przypadku powinno wystarczyć. Taki objaw może też być z powodu:
niedrożny wydech
czujnik ciś doładowania(sprawdz często jest to proglemem)
prrzepływka
najlepiej pojechać na kompa isprawdzić to w rzeczywistych wartościach.
jak zachowuje się wskażnik zużycia paliwa tz . jak dodaszgazu w trakcie jazdy wskazówka idzie na max zużycie czy zatrzymuje sie np na 12 litr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 23:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: stÂąd
sylwester napisał(a):
jak zachowuje się wskażnik zużycia paliwa tz . jak dodaszgazu w trakcie jazdy wskazówka idzie na max zużycie czy zatrzymuje sie np na 12 litr.

a jak sie powinien zachowywac ?? i czego sa to objawy jesli idzie na max ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 09:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Rybnik
witam ja mialem ten sam problem w mojej e36 325td tez myslalem ze turbina poszla ale zajechalem na kompa i okazalo sie ze to czujnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 10:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: rzeszĂłw
Ściągnij przewód z turbiny ten od filtra i poruszaj ośką jeśli ma luz to turbo nadaje się do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL