BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 14:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dostaje zadyszki na wolnych obrotach
PostNapisane: 25 marca 2008, 01:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Witam posiadam skromne 316 uzbrojone w m43 niestety zagazowane :wstyd: moj problem polega na tym iz jak wrzuce na paliwko i mam w okolicy 900 obrotow, zaczne delikatnie dodawac gazu to silniczek dusi sie gdzies tak do 2000 - 2500 obrotow potem sie ladnie wkreca, problemu nie ma jak dodam gwaltownie gazu - nie ma czegos takiego ze daje gaz i czekam az silnik pomysi o co mi chodzi tylko ladnie wchodzi w obroty, jest to dos irytujacy problem bo staram sie jezdzic mniej wiecej pol na pol tj troche lpg troche pb no i jak ruszam delikatnie na swiatlach z pb to zaczyna szarpac...

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2008, 23:29 przez Kostek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 02:53 
Sprawdź jakie napięcie podaje sonda lambda. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- podpięcie pod kompa
- miernikiem: dajesz "minus" do masy samochodu, a "plus" wbijasz w czarny przewód sondy. Jak będziesz dodawał gazu, to napięcie musi się się wahać od 0,1-0,9V.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 21:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: MyÂślibĂłrz
mialem to samo i podpiecie pod kompa nie pokazywalo zadnych błędów no i po wielu wizytach w warsztatach dopiero w 4 doszli do tego ze to padla sonda wymienili (220zl) i autko smiga jak nowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL