BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zatarty silnik ??
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: oslo
Witam Was i jednoczesnie prosze o pomoc, cos mi sie stalo z autem a gdyby nie fakt ze jestem w norwegii i wszelkie naprawy sa kosmicznie drogie, to bylo by ok, mianowicie jechalem sobie autostrada i zignorowalem to ze zapalila mi sie lampka kontrolna od oleju :wstyd: po czym ujechalem jakies kilka kilometrow i niestety silnik zgasl, za3malem sie na poboczu, silnik nie chce zakrecic, odkrecam wlew oleju, a tam bialy dym i smierdzi spalenizna :rozpacz: no i sie zalamalem, kolega dowiozl mi olej, dolalem (stan byl zerowy) i udalo mi sie zapalic autko, jednak silnik nie chcial sie wkrecac na obroty, w silniku jakies stuki....dojechalem do domu ok 3-4 kilometrow, na drogi dzien odpalilem autko, silnik zaskakuje na cyk, jednak obroty faluja, cos w nim rzezi, olej bardzo szybko sie grzeje, leci spod korka bialy dym i smierdzi czym spalonym, prosze pomozcie mi zweryfikowac usterke, czy moze byc wal do szlifu czy moze tylko wystarczy panewki wymienic, czy moze pompa oleju poszla, pierscienie, bo wydaje mi sie ze jak by auto sie zatarlo na pierscieniach to bym nawet walem nie ruszyl, a auto zapala bardzo ladnie, mam nowy rozrzad, nowa turbine, wiec szkoda mi silniczka i podjalem decyzje ze co by to nie bylo to bede go remontowal, moze ktos mial podobny przypadek?? i przestrzegam przed czestym kontrolowaniem stanu oleju w silniku, ja to bede robil chyba co 50 km po tej nauczce :31:


PS moze ktos ma silnik do tego auto w dobrym stanie, badz tez na czesci?? samochod potrzebuje do pracy, nie majac samochodu, nie mam roboty, jestem w kropce :(

_________________
Moje auta:
Audi 100 sztuk 2, 2.3NF
Mercedes W124 300TE
VW LT 40
BMW e-36 318 TDS


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2008, 20:27 przez Kalyn, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, 18:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
bedzie zatarty na panewkach,wyciag wal zrob szlif nowe panewki i bedzie dobrze no i potem pilnuj olej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: oslo
robert bmw - sorka, nie doczytalem, temat zmieniony, drak, orientujesz sie jaki jest koszt szlifu walu i skad ta pewnosc ze panewki, moze pierscionki, moze cos innego...?? wiem ze najszybsza i najlepsza metoda to rozebrac silnik, ale moze akurat ktorys z uzytkownikow mial juz kiedys taki przypadek..... a odnosnie oleju to na pewno bede pilnowal :)

_________________
Moje auta:
Audi 100 sztuk 2, 2.3NF
Mercedes W124 300TE
VW LT 40
BMW e-36 318 TDS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: oslo
no i doszedlem do wniosku ze zmienie silnik, przeloze rozrzad z mojego , bo mam nowe lancuchy, napinacze, kola zebate i slizgi i powinno byc ok, pompa wtryskowa tez jest ok, pali na cyk na cieplym i zimnym silniku, wiec nie powinno byc zle, pozdrawiam.

_________________
Moje auta:
Audi 100 sztuk 2, 2.3NF
Mercedes W124 300TE
VW LT 40
BMW e-36 318 TDS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2008, 11:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: oslo
apropo przekladki nie znalazlem zadnego watku odnosnie przekladki 318tds, dostane silnik goly, bez osprzetu, czy dam rade go przelozyc bez garazu, kanalu, i czy to duzo pracy??

_________________
Moje auta:
Audi 100 sztuk 2, 2.3NF
Mercedes W124 300TE
VW LT 40
BMW e-36 318 TDS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwietnia 2008, 16:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: oslo
co minute zmieniam zdanie :D jednak remont, orientujecie sie ile kosztuje szlif walu?? i czy w silniku przy przebiegu 360.000 chcac wymienic pierscienie na nominalne nie bede musial wymieniac tlokow?? wiadomo, wszystko sie zuzywa, moze pierscionki beda musily miec nadwymiar?? robil juz ktos taki remont?? prosze o pomoc w tej kwesti

_________________
Moje auta:
Audi 100 sztuk 2, 2.3NF
Mercedes W124 300TE
VW LT 40
BMW e-36 318 TDS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL