Cytuj:
Przyznam, ze po raz pierwszy slysze, ze ktos chce zmienic lepszy silnik na gorszy

Kolego postaraj sie doprowadzic ten silnik do nalezytego stanu a nie kombinuj z takim swapem. Do tego jesli chcesz koniecznie swapowac to pomysl o M42.
Co do elektryki to kompa musisz zmienic.
na jaki gorszy, co Ty za bzdury wypisujesz. M40 to normalny, kłopotliwy, jak się leje szajsowaty olej, ale dobry silnik!! Skoro sam facet pisze, że ma trupa M43 i ma w dobrym stanie M40, to jaki to jest "gorszy" ????? Zacznij myśleć logicznie. Facet chyba policzył sobie, że taniej go wyjdzie swap, niż pakowanie ziko w skarbonkę nadającą się na złom. Głupotą też będzie, jak ma na stanie dobry silnik i będzie wkładał jeszcze ileś tam kasy, by przeszczepić IS-a.
Znów kupno silnika od IS, to niewiadoma, czy znów nie kupi jakiegoś szrota, a skoro ma sprawdzoną dobrą jednostkę, to czemu ma się wkurzać i jeździć jakimś trupem na łańcuchu, albo znów kolejną kasę wydawać, by nie być posiadaczem paska? czy o co chodzi?
Ludzie, wytłumaczcie mi, dlaczego tak jedziecie po tym silniku. Może jestem ślepo zapatrzony w swojego trupa i z zachwytu nie słyszę klekotu, jestem tak otumaniony, że nawet nie czuje jak wydaje kasę na jego remonty co miesiąc, wzdycham, nie odczuwając wymian paska i rolek co 1000km. nie wiem, doradźcie.
mcclaust napisał(a):
chodzi mi o sama elektronike czy nie bede musiał kąbinować z elektryką wewnątrz samochodu? czy wystarczy tylko komputer wpiąć do silnika i już?
tak, no bo co tam masz więcej? w zasadzie tylko zegary no i do stacyjki jakieś przewody, ale nie wydaje mi się, że będziesz musiał wymieniać instalację, tylko podpiąć
jak się mylę, proszę mnie sprostować. albo odpuść sobie M40, M42 też, dawaj od razu M70
