BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] Wymiana łacznika stabilizatora
PostNapisane: 29 marca 2006, 12:37 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Jadac po dziurach cos mi stuka w kolumnie kierowniczej,mam wrazenie ze kolumna podskakuje,ma luz czy to bedzie wina łacznika stabilizatora?jak sie go wymienia?sa dwa?Auto bmw E36


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2006, 15:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
wymienialem sam lacznik stabiliztora wahacza tylnego , tu moglbym cos powiedziec, ale przod to chyba proste wymienic sam stabilizator, tylko potem trzeba geometire chyba zrobic, ale co i jak chetnie sie dowiem tez.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2006, 11:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Lego: są dwa. Kup najlepiej Lemfordera i zakładaj na kanale na opuszczonym aucie i żeby nie były przekręcone na boki, to nie będzie naprężeń i dłużej wytrzymają. Tyczy się modelu z krótkimi łącznikami, bo przy długich pozycja przy montarzu obojętna.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2006, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
kowal napisał(a):
żeby nie były przekręcone na boki

tzn?
a w E36 były matowane rózne??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2006, 13:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Dokładnie. Długie idą do góry do kolumn, a krótkie na dół, do wahaczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2008, 12:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: LubartĂłw
Witam
kolego ja mam bmw e36 318i z 1991 roku i wymieniałe mniedawno łączniki -jest to banalnie proste!!!
1.poluzowujesz śróby w kole lewym lub prawym do wyboru
2.podnosisz samochod ,zdejmujesz koło
3.nastepnie drugim podnośnikiem delikatnie unosisz wachacz
3. dwiem trzynastkami odkręcasz łącznik od dołu tzn od wacvhacza
4.16tką lub 17tką (juz zapomniałem)odkręcasz od drążka stablizacyjnego
5. zakładasz nowy
6.skręcasz
7. dokręcasz kołlo i możesz się brać za drugą strone
JA WYMINIAŁEM JESZCE KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH TAK WIEĆ MUSIAŁEM POJECHAĆ NA ZBIEŻNOŚĆ TAK CZY SIAK A CZY TRZEBA PO WYMIANIE SAMYCH ŁĄCZNIKÓW NIEWIEM -NAPEWNO NIE ZASZKODZI
Co do części to lemfordaera są najlepsze !!!! ale są drogie
zaminniki są tanie ale musisz sie liczyć z tym że trzeba bedzie je wczesniej wymienic !!!
wybór należy do ciebie

AHA ABY ŁATWO ODKRĘCIĆ PRZY GŁÓWCE ŁĄCZNIK TO SĄ POTRZEBANE DWA KLUCZE 16TKI LUB 17 TKI (NIEPAMIETAM) JEDEN NA NAKRĘTKĘ A DUGI PRZY GUMIE -PISZE BO JA O TYM NIE WIEDZIAŁEM I SIE TROCHE DŁUGO Z TYM MĘCZYŁEM
POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2008, 13:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Po wymianie łaczników stabilizatora długich czy krótkich nie trzeba ustawiać zbierzności.
Co do firmy to Lemi jest bardzo dobry,polecam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2008, 20:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: zachpom
:) Ostatnio wymieniałem trochę elementów w zawieszce i polecono mi Febi jako porównywalna jakość do Lemforder. Cena może trochę niższa a tak wzrokowo to różnicy nie widziałem. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL