BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Strzały z silnika
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 14:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Wielkopolska
Witam wszystkich,
Wczoraj spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja..
Odpalałem auto (2.0 B+G), silnik zakręcił wtedy coś strzeliło pod maską i poszedł dym. Silnik odpala, ale strasznie nierówno pracuje, trzęsie całym autem, co jakiś czas słychać jakby coś strzelało w silniku. Sytuacja dzieje się zarówno na gazie jak i benzynie.
Podpowiedzcie proszę w czym może tkwić problem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 15:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
stawiam na wystrzał gazu który zrobił dziure w kolektorze ssacym:/ silnik lapie lewe powietrze i dlatego tak sie dzieje :/
gaz może juz potrzebuje regulacji;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 19:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Warto tez by bylo sprawdzic przeplywke bo i ja strzal mogl "naprawic"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 20:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Wielkopolska
Ale to jest gaz sekwencyjny, przy którym nie powinno być strzałów (teoretycznie).
Czy to może być wina elektryki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Może być wina wszystkiego mozesz miec zle mape zestrojoną i gotowe poszukaj czy wszystkie gumy, odmy, opaski,korki itp doprowadzające powietrze do silnika są ok jeżeli tak to przy wystrzale mogło pocharatac kolektor ssący, silniczek krokowy albo przepływke

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 08:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Wielkopolska
Mechanik stwierdzł, że pod jedną z cewek dostał się płyn chłodniczy (?!) wymienił cewkę ale bez poprawy... porwiedział również, że on zabardzo nie ma co z tym robic i muszę podjechac do elektryka.. więc to raczej nie będzie krokowy czy też kolektor ssący...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 10:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
hmmm co do silniczka krokowego to niebył bym taki pewien bo silniczek krokowy działa na cisnienie ? najprosciej by powiedzial ze sa tam blaszki pchane przez cisnienie panujace w dolocie powietrza w zaleznosci o ile ta blaszka sie ochyli idzie impuls elektroniczny mierzacy predkosc kontowa .... itd mniejsza z tym daze do tego zebys sobie wyobrazil jak ta blaszka jest odchylona o x stopni a tu nagle jest wystrzal - i co blaszka w tym momecie musi przejsc ? no wlasnie więc jezeli nie masz dojscia "lewego" powietrza to po wystrzale (jezeli zostaje wykluczony kolektor) to jedyne co moglo sie rozwalic to elektronika - przepływka bądz krokowy

_________________
Moje pierwsze BMW e36 316i
Drugie to E39 528i
No i obecne E39 535i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2008, 11:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Wielkopolska
jutro sprawdze te dwa elementy, a wiecie może skąd wziął się płyn chłodniczy w cewce???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL