BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Brak mocy na paliwie po założeniu LPG
PostNapisane: 1 maja 2008, 20:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: grudziadz
mam takie zapytanie zakupilem bmw 318 silnik na benzynie byl silny palilem gume chcialem sprawdzic czy ma sile gume spalilem bez problemu natomiast po zalozeniu LPG nie ma sily na benzynie wie ktos czego to jest przyczyna???


Ostatnio edytowano 8 maja 2008, 23:48 przez luki3648508, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 20:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: KNURÓW
Moje BMW: E36 cabrio
Kod silnika: M52 B28
A jaką instalkę założyłeś, zwykłą czy sekwencję?? Jeśli sekwencję to nie wiem co może być przyczyną, ale jeśli zwykłą to możliwe iż przyczyna leży w tym iż zakładana jest zwężka na dolocie powietrza i auto dostaje go za mało i przez to go muli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 20:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: grudziadz
zalozona zostala zwykla placilem 1700zl przerazilo mnie to ze spadla moc jutro jade do gazownikow niech robia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 20:59 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
prawdopodobnie masz zla regulacje...podjedz do gazownika :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 22:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
kolego w przypadku zwyklej instalacji zakladany jest mixer w dolot powietrza twojego auta ktory zmniejsza przepustowosc powietrza teraz twoje auto nawet na paliwie ma o okolo 20-30% mniej mocy a moment obrotowy dramatycznie spada tak ze o paleniu gumy zapomnij chociaz niewiem jak to robiles 1,8 chyba piszczales jednym kolem :) ale mniejsza oto poto wlasnie sa sekwencje w ktorych nie ingeruje sie w dolot powietrza i auto ma ta sama moc na paliwie co mialo przed montazem instalacji pozdrawiam r


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 23:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Nie wiem jak dlugo masz instalacje ale z doswiadczenia wiem (przezylem juz 3) ze przez pierwsze 2 tygodnie zawsze sa problemy bez roznocy czy to sekwencja czy zwykla. Najbardziej jednak zastanawia mnie to palenie gumy. Mianowicie 1.8 to tak raczej popiszczy chwilke chwilke na suchym chyba ze ty o mokrej nawiezchni piszesz ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2008, 05:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: KNURÓW
Moje BMW: E36 cabrio
Kod silnika: M52 B28
pawelhel napisał(a):
Nie wiem jak dlugo masz instalacje ale z doswiadczenia wiem (przezylem juz 3) ze przez pierwsze 2 tygodnie zawsze sa problemy bez roznocy czy to sekwencja czy zwykla. Najbardziej jednak zastanawia mnie to palenie gumy. Mianowicie 1.8 to tak raczej popiszczy chwilke chwilke na suchym chyba ze ty o mokrej nawiezchni piszesz ;)



Ja mam założoną sekwencję i jakoś sobie nie przypominam żebym miał problem z mocą na benzynie :hyhy:, z mocą na gazie tak oczywiście ale to problem rególacji, gość włożył mi jakąś kostkę do kompa z instalki gdzie zapisana została mapa wtrysków, potem jeszcze podpiął pod laptopa i tak przejechaliśmy parę kilometrów gdzie na bieżąco robił korekty i jest po problemie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2008, 06:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: grudziadz
juz wiem co jest nie tak gdy zakladaja gaz zakladaja klapke przed wybuchem co zmniejsza objetosc doprowadzenia powietrza to to jest przyczyna ze auto ma mniej mocy po rozczepieniu filtra powietrza auto ma swoja moc..dziekuje pozdrawiam!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL