BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 07:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Kierownica - wibruje, drży podczas jazdy
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 14:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 118
Lokalizacja: LT
Mam taki problem, gdy predkosc jest okolo 70km/h i wiecej ..
Zaczyna drzac kierownica, co to moze byc ?

Cytuj:
[e36] wibruje kierownica
help


Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADMI.
Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia

robertbmw

_________________
Obrazek
Skomentuj moje coupe


Ostatnio edytowano 21 kwietnia 2008, 20:08 przez Archi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 15:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
wiele rzeczy tj koncówki wachaczy,drążki kierownicze skrzywione tarcze hamulcowe;/
ale tez zbierznosc skrzywione felgi, opony z guzami itd
słyszalem ze nawet duza ilasc brudu od wewnatzr na felgach moze spowodowac bicie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3235
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Archi, a powyzej 120 przestaje drzec? jak tak to poprostu zle wywazone kola.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 15:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 118
Lokalizacja: LT
Dzieki , pojade sprawdzac kola..

_________________
Obrazek
Skomentuj moje coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 20:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
kolego sprawdz sobie stan klocków przód i tarcz,klocki mogło zle zebrac i bicie jak malowane...wiem bo doświadczyłem tego ... :hyhy: czyżbym pomógł?

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2008, 06:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 118
Lokalizacja: LT
Nu za paru dni pojade sprawdzac.. To napisze co bylo.. Jezeli wyjawi sie problem
GP-T1000, num kola byli dobrze wywazone .. przed kilkoma miesiacami ..

_________________
Obrazek
Skomentuj moje coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2008, 07:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Gliwice
Sprawdź czy listwa wspomagania Ci nie cieknie. U mnie tak jest, i to ona powoduje te drgania

_________________
Zobaczcie i oceĂącie: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=22218

Do³adowanie jest jak narkotyk, za pierwszym razem najlepsze, póŸniej ju¿ tylko s³absze i s³absze.. wiêc musisz ³adowaÌ wiêcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 kwietnia 2008, 11:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3235
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Archi, to nie szkodzi ze byly wywazane niedawno, ja tez mialem wywazone i bylo ok po tygodniu zaczel telepac kierownica powyzej 120 ustaje, najbardziej odczuwalne 80-120 potem nic.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 10:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 118
Lokalizacja: LT
No to dzis wlanie bylem w servise, powiedzieli mi ze mam skrzywione fielgi.. :(
Num to chyba czeba bedzie swoje 18' rownac :/

_________________
Obrazek
Skomentuj moje coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 12:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 104
Lokalizacja: Lipówki
Moje BMW: e46 2.0i
Kod silnika: M52
Spr. jeszcze czy ci się fele nie grzeją.
Ja miałem tak jak tłok w zacisku nie odbijał + skrzywiona lekko tarcza.

_________________
Moje e61


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 14:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 118
Lokalizacja: LT
A jak zrownuje, to potem czeba bedzie robic wywazenie kol ?

_________________
Obrazek
Skomentuj moje coupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 13:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Lokalizacja: Szczecin
czy problem dotyczy również tylnych krzywych kół? czy za wibracje odpowiedzialne są tylko koła przednie?

_________________
BMW e36 328i Individual
BMW KLUB SZCZECIN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 17:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Lokalizacja: Szczecin
sam sobie odpowiem, kierownica drży tylko w przypadku krzywych przednich kół lub braku pierścieni centrujących przy innej średnicy otworu i piasty - tylne nie mają na to wpływu, u mnie okazało się, że powodem wibracji był brak pierścieni centrujących

_________________
BMW e36 328i Individual
BMW KLUB SZCZECIN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 17:10 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 71
Lokalizacja: Szczecin
sam sobie odpowiem, kierownica drży tylko w przypadku krzywych przednich kół lub braku pierścieni centrujących przy innej średnicy otworu i piasty - tylne nie mają na to wpływu, u mnie okazało się, że powodem wibracji był brak pierścieni centrujących

_________________
BMW e36 328i Individual
BMW KLUB SZCZECIN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL