BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 22:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] Silnik - szarpie w czasie jazdy przy 2 tys. obr.
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: WojsÂławice/CheÂłm
JAK W TEMACIE,POD KOPUłę JUż ZAGLąDAłEM,NOWE śWIECE,PRZEWODY WN OKI,PODCZAS JAZDY TAK W OKOLICY 2TYś SZARPIE MI SILNIKIEM,MOżE TO BYć WINA WAłKA ROZRZąDU?(BO MAM TROSZKE RUSZONY NA DWóCH KRZYWKACH)ODPALA NORMALNIE JERZDZI RóWNIEż ALE PRZY 2TYS COś GO TRAFIA,POMóżCIE BO NIE MAM POMYSłU.DZIęKI Z GóRY

Jak w temacie. Pod kopułkę już zaglądałem, nowe świece, przewody W/N dobre.
Podczas jazdy tak w okolicy 2 tys. obrotów szarpie mi silnikiem. Może to być wina wałka rozrządu ? (bo mam troszkę zużyty na dwóch krzywkach). Odpala normalnie, jeździ również dobrze, ale przy 2 tys. coś go trafia. Pomóżcie, bo nie mam pomysłu.
Dzięki z góry.


Jeśli nie nauczono Cię w szkole posługiwaniem się pismem, to wybacz, ale Twoja treść to kalectwo języka polskiego.

robertbmw


Ostatnio edytowano 15 kwietnia 2008, 19:38 przez Respect it, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2008, 19:37 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
[e32] W CZASIE JAZDY PRZY 2TYś OBROTóW SZARPIE


Informuję, że następnym razem otrzymasz ostrzeżenie, za nieprzestrzeganie ZASAD dotyczących tworzenia nowego tematu.
W chwili obecnej tytuł tematu został poprawiony

Wyłącz CapsLocka podczas pisania postów.
Dziwię się sobie, że jeszcze nie wlepiłem ostrzeżenia

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 19:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: WojsÂławice/CheÂłm
za pisownie przepraszam,mam duży problem dlatego czasem zapominam o niektórych zasadach panujących na forum(obiecuje poprawę),wracając do tematu,naprawdę nikt nie miał podobnego problemu?,samochód oczywiście jest bez gazu(to nie kuchenka),kłopoty są dokładnie w przedziale od 1.800 do 2.300 obrotów,przy wyższych obrotach jest dobrze,możliwe że pompka paliwowa ma coś do tego?,niby normalnie odpala na zimnym jak i na ciepłym silniku,nie gaśnie,nie dławi się,i nic po za tym szarpaniem mu nie dolega ale nie wiem w czym jest problem.Pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Podkarpackie
Moze przeplywomierz i przepustnice przeczyscic ? Moze dolot nieszczelny? Moze silniczek krokowy wyplukac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: WojsÂławice/CheÂłm
już wszystko zostało wymyte,oczyszczone(nawet rozebrałem przepływkę na części pierwsze),sprawdzałem czy może jakieś lewe powietrze gdzieś łapie,nic z tego,już mi ręce opadają,przecież nie mogę jerzdzić non stop na 3tyś bo na mandaty nie wyrobie.filtr paliwa sprawdzałem(nie jest zapchany),jakieś rady? Pomocy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 21:15 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Smogo
Bylo by dobrze gdybyś pożyczył od kogoś pewny przepływomierz na próbę i tak drogą elminacji...swoją droga jak bardzo swój rozebrałeś na czynniki pierwsze??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 39
Lokalizacja: WojsÂławice/CheÂłm
był pod komputerem,niema ani jednego błędu wokoło silnika,sonda ok,zresztą wszystko jest oki,mechanik mi powiedział że jest to wina wyłącznie wałka rozrządu i głowicy(różnica ciśnień na cylindrach).eh....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL