BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 13:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M50B20 Ciepły silnik ciężko odpala
PostNapisane: 2 maja 2008, 17:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
nie dawno załozyłem instalacje Sekwencji KME i moja bunia bardzo ciężko odpala na gorącym silniku. jaka może być tego przyczyna? Dodam iż jak nie miałem jeszcze gazu to kręciła od razu, momentalnie wchodziła na obroty i w ogóle a teraz nie wiem co sie stało. Po przejechaniu 500Km pojawił sie ten problem. W poniedziałek jade do gazownika. Aha no i szarpie na wolnych na gazie, jak tak by sie dławiła. trzęsie całym autem i straciła troszke na mocy tak przynajmniej odczuwam. Pomożecie mi? :( :(

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Ostatnio edytowano 9 maja 2008, 00:03 przez cartonik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2008, 22:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
Witaj,najpierw to ty jedż do tego kto ci zakładał tą instalkę,niech poprawi to co skopał. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 08:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Cytuj:
Witaj,najpierw to ty jedż do tego kto ci zakładał tą instalkę,niech poprawi to co skopał. :)
aaaaa co mógł skopać? :)

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 08:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: ÂŻagaĂą
Witaj.
najprawdopodobniej masz uszkodzony któryś z zaworów odcinajacych gaz. Chodzi mianowicie o to że po zgaszeniu silnika gaz powinien być odcięty odrazu i nie uchodzic przez nieszczelny zawór do listwy wtryskowej i dalej do kolektora. Gdy tam sie znajdzie to przy uruchomieniu silnika , silnik zaciąga oprócz benzyny jeszcze ten gaz który gromadzi sie w kolektorze ssącym i to powoduje że silnik ciężo odpala. Na zilmnym silniku nie ma takiego problemu ponieważ silnik w tej temp. zawsze potrzebuje wiekszej dawki paliwa wieć jakoś to znosi. Pozostaje sprawdzić który zawór nie trzyma . Ja tak miałem więc to jest raczej na 100%. Możesz to też łatwo spradzic zakręcając gaz w butli ręcznym zaworem i pojeździj troszkę zeby wypalił cały gaz i aby układ stracil cisnienie. Jak będzie palił to 1000% to. MI to sie stało po zatankowaniu marnej jakości gazu który tak zanieczyscił mi reduktor że zawory nie trzymały szczelności.
Mam nadzieje że cos zrozumiałeś bo nie umiem opisywać wolę na żywo porozmawiać.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 09:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Cytuj:
Witaj.
najprawdopodobniej masz uszkodzony któryś z zaworów odcinajacych gaz. Chodzi mianowicie o to że po zgaszeniu silnika gaz powinien być odcięty odrazu i nie uchodzic przez nieszczelny zawór do listwy wtryskowej i dalej do kolektora. Gdy tam sie znajdzie to przy uruchomieniu silnika , silnik zaciąga oprócz benzyny jeszcze ten gaz który gromadzi sie w kolektorze ssącym i to powoduje że silnik ciężo odpala. Na zilmnym silniku nie ma takiego problemu ponieważ silnik w tej temp. zawsze potrzebuje wiekszej dawki paliwa wieć jakoś to znosi. Pozostaje sprawdzić który zawór nie trzyma . Ja tak miałem więc to jest raczej na 100%. Możesz to też łatwo spradzic zakręcając gaz w butli ręcznym zaworem i pojeździj troszkę zeby wypalił cały gaz i aby układ stracil cisnienie. Jak będzie palił to 1000% to. MI to sie stało po zatankowaniu marnej jakości gazu który tak zanieczyscił mi reduktor że zawory nie trzymały szczelności.
Mam nadzieje że cos zrozumiałeś bo nie umiem opisywać wolę na żywo porozmawiać.
pozdrawiam


Tez zatankowałem własne marnej jakości Gaz :szok: :szok: :zdziwko: i po tym to wszystko sie zaczeło :( tez mi sie wydaje ze to własnie przez lipny gaz!! czyli bede musiał jechać do gazownika i niech patrzy tam ok dziekuje Ci pozdrawiam serdecznie :) jesli to napewno to , to punkcik poleci :)

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL