BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z rozruchem
PostNapisane: 1 maja 2008, 22:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: szczecin
witam posiadam bmw E36 rok 1995 318 TDS i mam problemy z rozruchem na cieplym silniku jaki jest tego powod czy ktos mi moze powiedziec ? bardzo by, prosil . nastepnym problemem sa kosteczki ktore zanajduja sie pod licznikiem i nie wiem czemu pala sie bardzo dziwnie bo 2 zolte i 4 zielone co z tym zrobic do czego one wogole sa potrzebne . prosze o odpowiedz z gory dziekuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 22:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
marcin18 napisał(a):
mam problemy z rozruchem na cieplym silniku


Co do tego objawu to moze byc kilka przyczyn...np czujnik temperatury.
marcin18 napisał(a):
kosteczki ktore zanajduja sie pod licznikiem i nie wiem czemu pala sie bardzo dziwnie bo 2 zolte i 4 zielone co z tym zrobic do czego one wogole sa potrzebne


Co do tego pytania to wpisz sobie w szukajke na naszym forum np "oil service" badz "inspekcja olejowa" badz samo slowo "inspekcja"

Znajdziesz odpowiedz na to pytanie.

P.S.Nie jest to zadna usterka...jest to tzw wskaznik zmian oleju...pokazuje Ci mniej wiecej kiedy nalezy wymienic olej.
Ale poszukaj poczytaj i wszytkiego sie dowiesz.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 22:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: BiaÂłystok
mam podobny problem w moim BMW325 TD a mianowicie na zimnym silniku musze krecic kilkakrotnie zeby zapalił jednak bywa tak tylko czasmi.Zdarze sie ze zapali za pierwszym razem... Co moze byc tego przyczyna?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
To diesel wiec przyczyn meze byc kilka: (pisze o tym z czym do tej pory sie spotkalem)
-konca sie swiece zarowe
-kondycja silnika
-zapowietrzajacy sie uklad paliwowy
-tak jako kolega napisal wyzej czujnik ale z tego co wiem jest ich kilka
Polecam chyba najbardziej skuteczna metode podlaczenia auta pod komputer. Wykazuje to najczesciej przyczyne usterki. Jesli jednak by sie okazalo ze nie pomogl bedziemy myslec dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, 08:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: WrocÂław
Jak kupiłem swoją 325TDS Touring'96 miałem identyczny objaw. Na zimnym palił zawsze za 2 razem nigdy pierwszym i to na zasadzie "łapania". Wymieniłem wszystkie świece - nic nie pomogło. Układ paliwowy nie był zapowietrzony. Kondycja silnika jest ok.
Zainteresowałem się sprawą i znalezłem we Wrocławiu warsztat który zajmuje się profesjonalnie tylko BMW. Odpowiedź na moje pytanie była prosta: TDS z racji łańcucha rozrządu ma to do siebie, że co 100-150 tyś trzeba regulować wałek rozrządu. Regulują to za pomocą jakiś klinów. Usługa kosztuje 400zł wraz z regulacją kąta pompy szczelności i ilości paliwa. Wypytałem mechanika co i jak z tymi silnikami i problemami z paleniem powiedział wprost bez w/w regulacji silnik bedzie miał prędzej czy puźniej problemy z paleniem. Jeden silnik na zimno a inny na ciepło.
Wrocław, ul. Legnicka 52A
tel:607-404-374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2008, 08:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: JastrzĂŞbie
ja miałem ten sam problem pojechałem do mechanika wyregulował mi dawke paliwa i teraz jest ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL