BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 04:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Przestawienie zapłonu
PostNapisane: 13 maja 2008, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Tychy
Witam! dostałem ostatnio od ojca w prezencie piękne E34 520i z 1990 roku, ogólnie jeździ sie ok, nie duzo pali w LPG, ale... Niestety na niskich obrotach strasznie muli. Zaczyna żyć dopiero przy ok 3000 obrotów:(. Gadałem z ojcem i powiedział mi że był w niej specjalnie elektronicznie zapłon tak ustawiony żeby mniej paliła, ale teraz kiedy jest już moja chciałbym żeby jej akceleracja wruciła do normy.
1)Gdzie musze sie z tym zgłosić żeby mi to przestawiono?
2)ile mnie gdzieś za to skasują? ;/ i
3)o ile może gdzieś wzrosonąć spalanie(obecne ok 14l LPG w cyklu mieszanym).


Cytuj:
BMW E34 przestawienie zapłonu



Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw

_________________
Czarne BeEm wjeÂżdÂża na teren...


Ostatnio edytowano 15 maja 2008, 21:28 przez Rado, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Tychy
Jeszcze jedno jeżeli ktoś będzie łaskaw odpowiedzieć, :zalamany: mam też problem z obrotomerzem tzn działa kiedy chce włancza sie podczas trasy, co może być nie tak?

_________________
Czarne BeEm wjeÂżdÂża na teren...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Podkarpackie
Rado napisał(a):
Jeszcze jedno jeżeli ktoś będzie łaskaw odpowiedzieć, :zalamany: mam też problem z obrotomerzem tzn działa kiedy chce włancza sie podczas trasy, co może być nie tak?
Pierwszy raz sie z takim czyms slysze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 22:11 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 849
Lokalizacja: Łódź/Poznań
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b35
no gdzis jakas wtyczka musi nie stykac albo kable...

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=319097#319097 moja e30 :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=587194#587194 moja E32 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2008, 12:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 798
Rado napisał(a):
Niestety na niskich obrotach strasznie muli. Zaczyna żyć dopiero przy ok 3000 obrotów:(.


Ciężko powiedzieć czy to faktycznie jest wina zapłonu. Generalnie 2l silnik nie jest nastawiony na sprinterskie wyczyny i tak naprawdę jak zauważyłeś jego dynamika wzrasta powyżej 3000 obr. Być może działa tak jak powinien i nic nie trzeba robić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 10:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków / Nowy Sącz
Moje BMW: e34 Touring
Kod silnika: M50TUB20
witam.
Ja mam podobny problem z moim m50. Na programie live-data wskaznik od zapłonu pokazuje przestawienie tego parametru poza dopuszczalny zakres. Objawy mam te same co kolega - zamulanie na niższych obrotach. Diagnosta powiedzial mi, że w ciągu kilku dni dowie się co jest przyczyną i jakoś to naprawimy. Jak sie już dowiem to dam wam znać co było nie tak.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 11:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 440
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
Moje BMW: E61 530D ^^
Kod silnika: M57 D30 :]
Rado masz M20 ? Z tego co pamiętam na forum ktoś pisał, że ten silnik właśnie dopiero zaczyna żyć nawet przy 4200 obrotach :P Moje M20B25 w sumie zaczyna się dopiero "czuć" faktycznie przy 3000-3500 więc to raczej normalne, że zamula bo w końcu E34 waży te 1,5tony w zależności od wersji :hyhy:


Ostatnio edytowano 23 czerwca 2009, 12:02 przez Shadus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL