BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] czym rozni sie dyfer 325tds a 320 vanos?
PostNapisane: 16 maja 2008, 20:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 52
Lokalizacja: Bytomsko
kupiłem dyfer ze szpera od 325 td ale nie pasuja przegoby, czy wystarczy zmienic przegoby czy za tym ida rowniez polosie? a przełozenie 3.23 bedzie dobre do silnika 2,0 vanos? prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 05:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 52
Lokalizacja: Bytomsko
prosze napiszsie cos na temat tego dyfra, bo niewiem czy mam go oddac, czy moze uda sie cos pokombinowac...

_________________
MOJA ÂŚLICZNOTKA Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 07:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
napewno przełozenie jest inne

dyfer od diesla jest sporo dłuzsz, chyba 2.80 gdzie 320 ma 3.45

dla ciebie oznacza to, zę po zamontowaniu takiego dyferencjału prędkość max 320 oscylowałaby w granicach 240-250 km\h a przyspieszenie do 100 km\h wynosiooby 15 s

prawdopodobnie jednak taki dyfer nie ma racji bytu w 320 ponieważ na 90 proc są inne pólosie na tzw małą głowę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 19:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 52
Lokalizacja: Bytomsko
czyli dac sobie spokuj z tym dyfrem? za ile moge sprzedac taki dyferencjał?

_________________
MOJA ÂŚLICZNOTKA Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, 23:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
toffic napisał(a):
czyli dac sobie spokuj z tym dyfrem? za ile moge sprzedac taki dyferencjał?


w polskich warunkach daj sobie spokój, stracisz na przyspieszeniu i tyle, miałoby to sens jeśli jeżdziłbys po autostradach, wtedy zmniejszyłbys prędkość obrotową przy prędkości autostradowej

co do ceny to przejrzyj serwisy aukcyjne, weż poprawke na to że pewni sprzedający sa mało poważni

nie wiem jak cena dyfra od diesla ale za dobry dyfer do benzyny musisz wolać min 250 zl, niższa cena jest dla Ciebie krzywdząca ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL