BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] traci moc wraz ze wzrostem temperatury
PostNapisane: 17 maja 2008, 21:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Nowy DwĂłr Mazowiecki
jak jest zimna to lata jak trzeba,czuc moc pod pedalem,jak dostanie temperatury to zamulka,co to moze byc???

_________________
Ride Or Die


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 16:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
Bardzo możliwe, że piszę głupoty ale słyszałem, że jak silnik jest zimny to jak wiadomo ma wyższe obroty, dostaje większą dawkę paliwa i dlatego ma większego kopa niż w przypadku gdy jest już nagrzany. W sumie u siebie też czuję wyraźną różnicę na niedogrzanym silniku. Nie to żebym go na zimnym dożynał, po prostu jakoś przez przypadek to wyczułem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 17:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 184
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: 323i Sedan
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96815
Bez urazy ale jednak kolega pisze głupoty. Jedynym czynnikiem wpływającym na mniejszego kopa podczas nagrzania silnika może być zasysanie cieplejszego powietrza z zewnątrz do silnika.

Co do autora tekstu radzę sprawdzić sondę, u mnie też tak było, odłącz ją i przejedź się autem nagrzanym jezeli bedzie znaczna poprawa to sonda do wymiany. Pozdrawiam

_________________
Kliknij na obrazek i zobacz moje auto!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 17:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
nie baw sie tu w żadne mierniki ,rwij nim na komputer,gdy silnik jest całkiem zimny jezdzi normalnie i nie korzysta z lamdy ,gdy ciepły przy niesprawnej sondzie dzieją sie cyrki,zagrzej silnik i pozostaw go na jałowym tak z 5 minut,u mnie przy niesprawnej sondzie sam gasł ,rzucał obrotami i krztusił sie, :zdziwko:

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2008, 18:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
A u mnie na kompie wszystko wyszło ok, a mimo to na zimnym czuć, że jest mocniejszy. Nie mówię, że jak się już zagrzeje to jest źle, bo ja raczej zastrzeżeń nie mam no ale mimo wszystko na zimnym jest lepiej i to czuć :) Więc ? Co to może być ? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL