BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] problem z dziura w blotniku na kierunek
PostNapisane: 20 maja 2008, 21:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: WoÂłomin
Witajcie

Prosze Was o podpowiedz co mam zrobic. Mianowcie, mialem dzwona i znajmy mechanik tak mnie zalatwil ze wsadzil mi z prawej strony blotnik z dziura na kierunek bo "nie zauwazylem ze z drugiej strony nie masz kierunku" - znajomy przypominam, ale byly. I teraz sedno sprawy. co mam zrobic? zmieniac blotnik na taki jak powinien byc i becelowac za blotnik i lakier czy moze macie jakies inne pomysle? nie lubie kombinacji typu zaspawac albo z drugiej strony wyciac dziure i wsadzic kierunki.

jak mozecie to podpowiedzcie co moge zrobic bo nie chce "okaleczac" mego auta

_________________
________________________________________
ZwyciĂŞzcy nie oszukujÂą, a oszukaĂący nie zostajÂą zwyciĂŞzcami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 21:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
pawelmal1 napisał(a):
nie lubie kombinacji typu zaspawac albo z drugiej strony wyciac dziure i wsadzic kierunki.


Skoro to nie wchodzi w gre to tylko wymiana...bo nic innego nie pozostaje.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, 21:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 125
Lokalizacja: WoÂłomin
a uwazasz ze jak np wytne dziure w drugim to nie narusze zabezpieczen blachy i nie bedzsie rdzewiec?

pytam bo nie orientuje sie i wole miec wieksza wiedze

_________________
________________________________________
ZwyciĂŞzcy nie oszukujÂą, a oszukaĂący nie zostajÂą zwyciĂŞzcami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2008, 07:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
pawelmal1 napisał(a):
a uwazasz ze jak np wytne dziure w drugim to nie narusze zabezpieczen blachy i nie bedzsie rdzewiec?
ocynk napewno naruszysz;/ ale czy bedzie gniło? odrazu napewno nie (zalezy od zabezpieczenia) ale z czasem przy kierunku moze cos wyskoczyc;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL