rdk napisał(a):
discrimen, ale jaki wyglad

i na zakretach auto bedzie sie lepiej trzymało.
ale na 245 bez przerobek chyba sie nie obejdzie

Wg mnie fajniej wygląda ładnie osadzona felga, niż walec z tyłu. Ale to kwestia gustu.
Do tak szerokich opon będziesz musiał mieć duże ET i szeroką felgę (ja mam 8" nie wiem jakby 245 wyglądało, czy weszłoby wogóle). Troche sztuka dla sztuki, ale Twój samochód, zrobisz co zechcesz. Co do tych zakrętów, to będzie lepiej pod dwoma warunkami. Pierwszy prosty do spełnienia - będziesz jechał wystarczająco szybko, żeby odczuć różnice (przy jeździe 50km\h, nie ma co się w przyczepność wczuwać), oraz drugi ciężki do spełnienia - gładki, równy asfalt. Na wybojach już tak pięknie nie będzie.
Niechce mówić Ci nie zakładaj itp. Koła, obniżenie to pewien proces, który trzeba przejść i trzeba na własnej skórze odczuć. Jak masz patrzyć na swój samochód i widzieć wąskie opony (bedzie Cie to gryść i nie prześpisz wielu nocy, odbije się to negatywnie na Twojej psychice i kupisz sportowe nakładki na pedały), to oczywiście, że załóż. Ale zrób jedną rzecz. Załóż pojeździj 2-3miesiące i poproś jakiegoś kumpla, żeby przejechać się jego seryjną beemką. Wtedy zrozumiesz
