BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] 3,0 V8 Silnik - problem z pracą na zimnym
PostNapisane: 26 maja 2008, 06:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: orzysz
witam.koledzy pomocy bo juz mnie to wkur....rano jak zapalam swoja 3.0v8 to jak by nie chodzila na wszystkich albo ja zalewalo i wogule nie ma mocy.jak probuje jechac to kich prycha i zaczyna strzelac w kominy po kilku takich strzalach powoli zaczyna odzyskiwac moc.puzniej jak silnik jest juz cieply to jest wszystko oki.prosze pomocy


Ostatnio edytowano 6 czerwca 2008, 22:02 przez alek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2008, 19:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 90
Lokalizacja: warszawa radoœÌ
sprawć silniczek krokowy sprubój go wyjąć i umyć w bęnzynce w srodku delikatnie i wysusz go dobrze. on jest od auto-ssania więc sprubój od tego. dlatego może prycha ci jak jest zimna :)


PS. maż może LPG bo jak tak to może coś z przepływką ale to tylko gdybanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2008, 19:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
podjedz na kompa odczytac błedy . Pozniej sprawdz cisnienie paliwa na zimnym silniku.

Moze to byc przepływka. Krokowiec do objawow nie pasuje...

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 maja 2008, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: orzysz
dzieki chlopaki za rady.mam lpg ale nowke sekwecje i to juz mi sie dzialo przed zalozeniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 maja 2008, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: orzysz
bledu zadnego nie ma.a i jak probuje ytrzymac go na luzie na okolo 3000obr to sie nie da strasznie faluje.czy to moze byc gdzies od lewego powietrza????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL