koyote napisał(a):
kkuba83 napisał(a):
a co lepsze 1.8is czy 2.0 24v
a 2.0 150koni spali mniej od 2.8 czy raczej nie ??
mam 20kola zl i tyle chce dac za auto
no to chyba normale że 320 będzie paliło mniej od 328 bo gdyby było inaczej to raczej wszyscy kupowali by 328 bo ma więcej koni i spalał by mniej, więc po co słabszy silnik i większe spalanie. Co do kasy na auto to nie licz tak że masz 20 tyś i wszystko wydasz na auto, bo potem nie będziesz miał kasy, na wymianę: oleju, filtrów, świec i jeszcze paru rzeczy, które mogą wyjść przy aucie, bo nie ma się co łudzić ale ideała nie kupisz. Ja też miałem w tamtym roku 20 tyś ale brykę kupiłem za 15 i uwierz mi że w przeciągu 4 miesięcy wydałem na nią 3tyś, olej, filtry, świece, hamulce komplet, tuleje przód tył, końcówki drążków itp. Nie żebym złoma kupił bo autko jest git ale ja już taki jestem że gdy widzę jakąś zużyta część a nie daj boże że coś stuka to zaraz jedzie na kanał i nie wymieniam tylko z jednej strony ale obie.
z doswiadczenia moge powiedziec (mialem najpierw 320i, pozniej 328i) ze 328i pali niezaleznie czy to trasa czy miasto 0.5-1l/100km mniej niz 320i, silnik 2.8 jest najrozsadniejszym silnikiem ze wzgledu na spalanie w stosunku do mocy, dzwiek, aluminiowy blok itd. jest za to najdrozszy i najmniej spotykany. Jezeli ktos kupuje 320 bo mysli ze bedzie palil mniej od 2.3 lub 2.8 to jest w bledzie i przekona sie o tym za jakis czas ;]
Pulkownik dobrze mowi, M42B18 nie byl montowany w ogole w cabrio, tak samo jak M52B23. Ci ktorzy pisza ze maja silnik 140KM sa w bledzie bo jest tam napewno jednostka M43B18 o mocy 115KM, no chyba ze faktycznie szczepan
Te silniki byly montowane w Cabrio:
Convertibles (Cabriolets)
* 318ic (1994-1998) M43B18
* 320ic (1993-1994) M50B20
* 320ic (1994-1998) M52B20
* 325ic (1993-1994) M50B25
* 328ic (1995-1999) M52B28
* M3 (1994-1996) S50B30
* M3 Evo (1996-1998) S50B32