BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] witam mąż mi kupił beemke i chce sie co nieco dowiedzi
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: nowy dwĂłr
witam
no wiec mam pytanko e 36 1.8 tds czy to normalne ze on tak lekko klekocze
pojechałam do mechanika ale kazał mi kupiic szklanki wymienił i nic okazały sie prawie nowe!!! kasa niepotrzebnie wydana ! i po dłuższej jeżdzie jak ją zgasze i za kilka minut chce odpalic to długo kreci i zakopci niewiem czy warto kupic bo czytałam o odpalacz(niewiem jaka jest odpowiednia nazwa) co niby na <cyk< pali ? jak myslicie warto ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 20:15 
Cytuj:
Imię: rysiek


Cytuj:
witam mąż mi kupił beemke


:zdziwko: :zdziwko: :zdziwko:

Cytuj:
no wiec mam pytanko e 36 1.8 tds czy to normalne ze on tak lekko klekocze


klekotać, to on zawsze będzie, bo to diesel... no ale najprościej by określić jakiego rodzaju to jest klekot, to nagranie na telefon dźwięku, lub filmiku i wrzucenie na youtube.com :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 21:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Tekst roku z tym klekotaniem :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2008, 00:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
ktos z nowego dworu sie do mojej przymierzal ale nie przyjechali
klekotac ona zawsze bedzie
ale ze na cieplo ci nie chce odpalic to nie dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2008, 13:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
rikkoo napisał(a):
dłuższej jeżdzie jak ją zgasze i za kilka minut chce odpalic to długo kreci i zakopci


Pompa jest do zrobienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2008, 13:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
rikkoo napisał(a):
dłuższej jeżdzie jak ją zgasze i za kilka minut chce odpalic to długo kreci i zakopci


Pompa jest do zrobienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2008, 14:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Marcopolo napisał(a):
Pompa jest do zrobienia.
nie koniecznie kolego w tych autach z silnikem tds to zagadka z tym paleniem u mojego braciszka poppa po remoncie swiece wymienione itd i nie sie z paleniem nie zmienilo;/ casem ali dobrze czasem nie;/ wszyscy mechanicy sie poddali zaden nie wie co jej jest :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2008, 17:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Witam jesli chodzi o TDS to może głowiczka w pompie oraz pompa paliwa ta co jest przy baku, mojemu znajomemu wymieniali to w serwisie BOSCHA i teraz jest super, ALE DIESEL JAK DIESEL ZAWSZE KLEKOTAĆ BEDZIE :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2008, 17:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: warszawa
Moze ktos ymienial rozrzad i nie ustawil dobrze pompy. stad moze byc ten klekot i zle palic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2008, 00:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
zalezy ktory rok tds w czesci byl lancuch


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 20:40 
Mam mały problem w e - 36 2,5 TDS przy jeżdzie od 1go do 3go biegu idzie za apedałem gazu, dopuki obrotomierz nie przekroczy 3-3.5 tys obr. wtedy obroty spadają, a ostatnio do garażu zjechałem na biegu nr 2, i jak by tego było mało temperatura skoczyła prawie do setki, czyżby turbinka się kończyła?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 12:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
eliza-96, raczej cos z głowica moze uszczelaka to czesta wada tds'ow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL