BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is Obroty odwrotne niz powinny być
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 19:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: Olsztyn/GiÂżycko
Witam mam pytanko co moze byc przyczyna odwrotnej pracy silnika . Gdy silnik jest zimny obroty to okolo 800 / 900 czasami nizsze a gdy sie rozgrzeje to 1400. Podejrzewam ze to moze byc walniety czujnik ktorys od temperatury tylko ktory ? bo z tego co wiem jest ich kilka . Jak mozna sprawdzic czujnik wiem ze powinien miec jakis konkretny opór , tylko jaki dzieki za odp .


Cytuj:
[model???] Obroty odwrotne niz powinny byc


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 1 lipca 2008, 22:49 przez pear, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 19:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
opór czujnika zależny jest od temperatury. wątpie żeby to była wina czujnika. Są dwa czujniki jeden daje wiadomości do komputera a drugi do deski rozdzielczej. bym szukał problemu w czymś innym, poszukaj na forum podobne sytuacje były poruszane wiele razy.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, 13:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Ja mam podobnie.W sobote czyściłem przepustnice i po tym zaczął się mój problem,przedtem było dobrze.Teraz to wygląda tak jakby ssanie się włączało dopiero jak wskazówka dochodzi do połowy :zalamany: zdjąłem jeszcze raz wąż i przeczyściłem ją jeszcze raz ale nie pomogło.Zdejmowałem przedtem też przepływomierz ale nic z nim nie robiłem.Czy mogłem uszkodzić czujnik przepustnicy??Obroty nie falują ale na rozgrzanym mam 1400 i nawet jak obciąże alternator wszystkimi światłami,dmuchawą to i tak nie spadają.

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL