BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 06:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Spalanie oleju
PostNapisane: 30 marca 2009, 21:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Witam. . .
Mam mały probłem ,mam e34 2,5 m20 .
Kupiłem ją 3 miesiąće temu lecz lugo śie nie poćieszyłem odkyłem stuki , niestety była to paniwka ,wymieniłem i okażało sie że popszedni właściciel nie zabardzo dbał o olej .
Zalałem ja castrolem 15w40 mineralnym lecz okazało sie że zaczyna sobie doścć mocno
popijac olej . :zalamany Czy by to oznaczało powarzniejszy remont śilnika ???
Kolega mi podsunoł temat o zapieczomych pierśćieniach i wlańie nafty do cylindrów . . .
Czy to dobry pomysł co sądzićie POMOCY!!! Ałto na dzień dziśiejszy na 300.000 km a z mocą nie narzekam.. . :|


Ostatnio edytowano 31 marca 2009, 08:02 przez bawarczyk88i, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2009, 21:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 262
Lokalizacja: Wawa
Cytuj:
Ałto na dzień dziśiejszy na 300.000 km a z mocą nie narzekam.. . :|


oby miał tyle.. :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 05:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
300 tyś dużo nie dużo ale jednak zrobił bym sprawdzenie ciśnienia na tłokach jakie jest i się przekonasz jak wartości będą niskie to raczej nie będzie ci się kalkulować robić remncika ja bym się rozglądnoł za silnikiem uzywanym ale w dobrym stanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 18:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Kolego napisz ile bierze tego oleju i czy dymi na niebisko?
poza tym jak radzi kolega LECHMAN zmierz ciśnienie w cylindrach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 19:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Lokalizacja: GÂłogĂłw dolnyÂślÂąsk
byc może masz coś takiego jak kolega miał w aucie a mianowicie jak kupił było ok ale po wymianie oleju auto tragedia znikome ciśnienie na cylindrach okazało sie że silnik był zarżnięty i poprzedni właściciel zalał go moto doktorem kolega upuścił 0,5l oleju wlał 2 puszki i auto całkiem całkiem może też to masz

_________________
byÂła 518 jest 525 troszke dopieszcze i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2009, 20:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Tak jak mocniej przygazuje to troszję zakobci .
a połuka jakies 1L na 1600km . . .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, 18:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
raz jeszcze radzę zmierzyć ciśnienie ale wszystko wskazuje na marne pierścienie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2009, 20:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 632
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
To trochę ciekawe bo ałdko chodzi b dobrze moc pod dostatkiem , ale sprawdze te ciśnienie . . .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL