BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 07:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318is coupe Problem z silnikiem
PostNapisane: 1 lipca 2008, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
Mam problem z silnikiem w 318is coupe z 93r, a mianowice silnik pracuje mi nierowno(jak diesel) i skacze na obroty. Przy zimnym silniku podczas jazdy w momencie oderwania nogi z gazu schodzi n 0 obr. i gasnie. Gdy jest rozgrzany jest ok! Sprawdzilem cisnienie w cylindrach w 1 mam 10,5, 2-10,5, 3-11, 4-8 bar! Na badaniu komputerowym silnika nic nie wykazalo.?
Mechanik powiedzial mi ze jesli jest roznica w jednym cylindrze az 3,4 bar od pozostalych to zebym glowy sobie nie zawracal remontem bo koszt naprawy wyjdzie mnie bardzo drogo! Prosze pomozcie mi zdiagnoowac ten problem, czy rzeczywiscie mechanik ma racje?
bede wdzieczny za kazda odpowiedz

pozdr

Cytuj:
[model???] Problem z silnikiem - Pomocy!!!


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 2 lipca 2008, 21:10 przez Patras111, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 21:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 297
Lokalizacja: Częstochowa/Borowe
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
pewnie pierścionki albo uszczelka pod głowice do wymiany, ja wymieniałem niedawno u siebie pierścionki, wyniosło mnie to ok 1000PLN, z tym że pierścienie 200PLN , uszczelka pod głowice Reinz 100PLN śruby do głowicy uszczelki pod pokrywy rzrządu dostępne tylko w ASO itp itd, mechanik za samą robocizne powiedział mi w granicach 550-700 PLN, ale postanowiłem zrobic sam ,ale ja miałem ciśnienie za duże ok 15 atm , więc u Ciebie kolego byc może to tylko uszczelka pod głowice. to sporo zaoszczędzisz, a uszczelek pod pokrywy rozrządu jakby co to lepiej nie kupuj tylko wytnij np z tektury i poklej jakąś masą uszczelniającąm, ja byłem głupi i kupiłem w ASo nowe wszystkir a olej lał mi sie przez nie jak nie wiem, musiałem jeszcze raz rozkręcić , posmarowałem i jest OK

_________________
http://www.bmw-drift.xlx.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2008, 02:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
Wjechalem na kanal i zobaczylem ze leci mi olej. Wyglada na to ze kapie spod glowicy, byc moze to jest ta usterka? Poszukam dobrego mechanika i zobaczymy. Mam nadzieje ze rozwiaze to moj problem!
dzieki za porade!

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL