BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 20:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] M20 Zamiana głowicy z 2.5 na 2.0 - czy ktoś robił ?
PostNapisane: 2 lipca 2008, 21:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 576
Lokalizacja: Dingolfing/Głogówek
Garaż: 320d
Witam
Chcialem sie zapytac czy juz ktos cos takiego robil a jesli robil to co zrobil zeby pasowalo.
Wiem wiem:
1a. -nie pasuje bo M20B25 ma otwory na ciecz miedzy komorami spalania
2a.-komora spalania w glowicyM20b20 jest mnijsza przez co wyglebienia w tłokachM20b25 nie mieszcza sie w niej
3a.-za krotki pasek rozrzadu 127 zebow (wskazany 128 z ety)
I teraz moje pytanie bo udalo sie poskladac na sucho tak ze:
1b.-GLOWICE Z M20B20 zalozylem ale na 3 uszczelki getza jedna z M20B25 pozniej M20B20 patrzac od dolu
2b.-pasek myslalem ze sie nie da zalozyc ale udalo sie kosztem spręzyny od naciągu

Jak wczesniej napisalem to czy ktos cos takiego zrobil wczesniej chodzi mi konkretnie o to by zalozyc glowice na 3 uszczelki (wole sie zapytac bo jak juz skrece raz to pojda na smietnik te uszczelki a tanie nie sa )musialem podniesc komore spalania bo inaczej dekielki tłoków chaczą o nią. Czy lepiej obrobic glowice na wzór M20B25 chodzi mi o komory spalania i tu kolejne pytania czy ktos cos takiego robil??
Wiem ze sa ludzie ktorzy przerabiali M20B27 z glowica z dwulitrówki z koncowka 731. (mam takie dwie sprawne!!!)
Jak by ktos chcial taka przerobke zrobic i chialby sie zamienic np glowicami z ety powtarzam (ale sprawnej glowicy) to chetnie sie zamienie i nie bende kombinował :hyhy:

Za pomoc i uwagi dziekuje


Ostatnio edytowano 2 lipca 2008, 21:57 przez ComTom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 21:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
3 uszczelki razem założone szybko Ci wydmucha.Jeśli chcesz podnieść głowice na uszczelce to musisz dorobić 1 grubszą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M20 Zamiana głowicy z 2.5 na 2.0 - czy ktoś robił ?
PostNapisane: 15 marca 2012, 21:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Odgrzeje kotleta bo zaciekawiła mnie ta informacja

ComTom napisał(a):
1a. -nie pasuje bo M20B25 ma otwory na ciecz miedzy komorami spalania


Otóż zakupiłem jakąś hybrydę szalonego gościa , ponoć składał to co ma w garażu , dół od 2.5 z czapką "200" z zwykłej ety , nie mam pojęcia na jakich tłokach ale autko odpala i chodzi ,jednak ...
Od początku olej mieszał się z wodą , byłem pewien ,że to uszczelka , zakupiłem nową , głowica splanowana , sprawdzona (nie pęknięta) złożone i dalej to samo , i teraz pytanie czy faktycznie bloki 2,5 i 2,7 eta są takie same ? Wszędzie na necie pisze ,że nie można posadzić głowicy "200" na 2,5 wiąże się to różnicą w tłokach/komorach spalaniach czy faktycznie z różnicą w kanałach ? Chociaż 2,5 i 2,7 eta mają tą samą uszczelkę pod głowicą ...
Blok z aparatem zapłonowym z boku , jeśli to ma znaczenie ...

Czy po prostu pęknięty blok ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M20 Zamiana głowicy z 2.5 na 2.0 - czy ktoś robił ?
PostNapisane: 15 marca 2012, 21:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Pęknięty blok albo inna usterka. Kanały wodne są takie same.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] M20 Zamiana głowicy z 2.5 na 2.0 - czy ktoś robił ?
PostNapisane: 15 marca 2012, 22:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
dzięki , tak myślałem .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL