BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 12:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M43B16 Wolno opadające obroty
PostNapisane: 3 lipca 2008, 08:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam

Mam mały problemik z wlono opadajacymi obrotami w mojej e36 m43b16. Wyglada to mniej więcej w ten sposób ze podczas jazdy gdy np hamuje na światłach i już mam włączony luz lub wciśniete sprzegło obroty nie spadają od razu do poziomu 600-700 tylko zatrzymuja się na chwilkę przy 900 i bardzo wolno opadają do prawidłowego poziomu. Nie wiem od czego to zalezy wyczyściłem już silniczek krokowy oraz cały dolot tj. przepływke rurę doprowadzajacą powietrze do filtra oraz tą która go łączy z przepustnica, przepustnice oraz kolektor dolotowy, który był niesamowicie usamrowany jakiś badziewiem. Został mi tylko do wyczyszczenia czujnik połozenia przepustnicy, jeżeli oczywiście da się go rozebrać i wyczyścić. Czy ma ktoś może pomysł od czego to jeszcze może zalezeć ??

Z góry dzieki za pomoc


Cytuj:
[E36] Wolno opadające obroty E36 M43B16


Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 13 lipca 2008, 13:04 przez krix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2008, 13:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
ja miałem podobny problem i okazalo sie że gumowa wycieraczka przyciska nieco pedał gazu i nie pozwala mu swobodnie odbić :rotfl: sprawdz może u Cibie też tak jest ;)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 06:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sprawdziłem wycieraczke i jest ok ale na wszelki wypadek wyczyściłem tez pdeła gazu bylod nim troche piachu :) Niestey nic to nie dało. Ale dzięki za sugestie..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lipca 2008, 15:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Prawdopodobnie masz zaepsuty czujnik położenie przepustnicy bo to on odpowiada w dużej mierze za schodzenie silnik z obrotów.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 07:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dzieki bardzo za pomoc postaram się w tym tygodniu wymienić ten czujnik i jak tylko to zrobie napiszę czy pomogło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2008, 12:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Mam jeszcze takie pytanie czy mozna w jakiś sposób wyczyścić ten czujnik ? Zamoczyć go w benzynie ekstrakcyjnej albo coś ? Czy to coś da przeczyści jakieś styki ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2008, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam ponownie

Udało mi się jednak rozebrać ten czujnik i zobaczyć co jest w środku niestey nie ma tam za dużo do zobaczenia ani do wyczyszczenia, Pozatym oporności się prawie zgadzają jakby nie liczyć tego żę przy zamknietej przepustnicy oporność powinna wynosić od 800 do 1200 ohm a wynosi 1198 ale zanim zejdzie do tego poziomu potra to chwilke. Jeżeli ktoś chce mogę przesłać na mail zdjęcia czujnika jak wygląda od środka.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL