BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 07:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 320i Silnik - deinstalacja LPG, powrót do dawnej świet
PostNapisane: 5 lipca 2008, 12:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: WrocÂław
Witam, niedawno kupiłem pierwsze BMW E30, wszystko jest w bardzo dobrym stanie, poza silnikiem, któremu założono (niszczycielskie) LPG 3 lata temu. Auto nawet na paliwie jeździ beznadziejnie jak na 2 litrowe BMW, wolno wchodzi na obroty, nie ma przyspieszenia ! Jest jakby zduszone. Chciałbym zdemontować instalację LPG i przywrócić silnikowi dawną świetlność. (jechałem niezagazowanym takim autem i różnica jest baaardzo duża, moje nawet odrobinę nie wciska w fotel) Przyspieszenie to ok 14 sekund, chyba trochę za dużo... ???
Może jedynym wyjściem jest wymiana całego silnika ? a może da się zregenerować ten ?
Proszę o porady

[model???] zagazowany silnik, czy da się go zregenerować ?
niszczycielska jak bla BMW instalacja LPG

Zapoznaj się z ZASADAMI.


robertbmw


Ostatnio edytowano 13 lipca 2008, 11:45 przez Anmael, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 12:28 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Chyba lepiej wymienić silnik. Od razu na m20b25 ;)
Gaz to potencjalnie:
- uszkodzona pompa paliwa
- zapieczone wtryskiwacze
- wypalone gniazda zaworowe
- wypalone tłoki
Ale...
Nie wiem, czy sprawdzałeś, jak auto jeździ z wyjętą instalacją gazową, bo póki ona jest w aucie, będzie się auto mulić nawet na benzynie.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2008, 14:18 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Jasne od razu pół auta wymienić.Najpierw posprawdzaj co i jak z silnikiem.Może być coś nie tak z pompą,albo zapieczone wtryski.Od siebie dodam, ze mój kuzyn miał kiedys e30z lpg, która też kiepsko chodziła na benzyne.Winna okazała sie sonda labmda, która po 16 latach odmówiła współpracy.

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL