BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 18:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Dylemat z tłumikem/katalizatorem
PostNapisane: 17 lipca 2008, 15:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: pomorskie
Witam,
od ponad tygodnia czytam wypowiedzi na tutejszym forum jesli chodzi o katalizatory i ich wymiany/zamiany na cos innego. Duzo osob chwali tłumiki (przelotowe?absorpcyjne?) producentów ASMET bądź WALKER. Mój katalizator najprawdopodobniej jest pusty... mało tego sa miejsca gdzie puszczają spawy...JEstem właśnie po rozmowie telefonicznej z firmą MAT-RA (miszkańcy Gdańska i okolic powinni kojarzyć) zajmują się tłumikami od dawien dawna i powiedzieli mi że nic nie zastąpi tłumiko-katalizatora (800zł z montażem;/ ). Tłumiki o ktorych piszecie - przelotowe stwierdzil, że nie wyciszają pracy układu wydechowego. Tak więc co mam wstawić? Wydam 100 zł - z tego co kojarze greengos? napisał ze tyle kosztuje tłumik walker'a (fakt to bylo rok temu). PRosze o fachowe porady.


Ostatnio edytowano 3 sierpnia 2008, 16:30 przez vi7o, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2008, 17:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
ja wstawiałem już 2 razy Asmeta zamiast kata do e36 318is ( swojego silnik M44, a niedawno do brata silnik M42) i jestem zadowolony.

delikatnie głośniej jak na kacie, ale maprawe niewiele sie zmieniło. silniczek pracuje tak samo.

ja jestem raczej za pozostawieniem katalizatora na miejscu ale jak i tak jest po nim to polecam Asmeta.

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2008, 17:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: pomorskie
jaki to był koszt z montażem??, jak wyglada sprawa przejscia przeglądów??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2008, 23:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 217
Lokalizacja: Strzelno
Moje BMW: E46
Witaj ponownie. Ja tez zamierzam sie do wstawienia tlumika srodkowego, wiec wiele sie dowiadywalem i z tego co wiem to asmet czy tlumik z tej aukcji http://moto.allegro.pl/item394423626_bm ... 03_10.html to wszystko to samo tylko poprostu inna firma produkujaca. Wystarczy tylko zaryzykowac, akurat u kolegi chodzi cicho itp a nie ktorzy pisza ze jest gorzej ale to wiadomo wszystko zalezy od wspawania, tlumika koncowego bo tez moze byc juz padnięty oraz firmy produkującej.. Wszystkie tlumiki środkowe sa aluminizowane i ceramiczne. Z tego co wiem cena tlumika środkowego firmy asmet to 180 zl ale w katalogu firmy sa niedostepne, chyba ze znajdziesz gdzies w sklepie na terenie calej Polski.

_________________
Moja byÂła e30 ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=41021#41021
oraz
Moja byÂła e36 ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19821


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2008, 06:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
cena z montażem 200zł w kielcach. przegląd bez problemu.

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2008, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: pomorskie
a zakładał ktoś do m43 ? chcialbym poznac efekty zanim założe u siebie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2008, 10:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 217
Lokalizacja: Strzelno
Moje BMW: E46
Nikt Ci nie powie jaki bedzie efekt bo u Ciebie może być głosno a u kogos innego cicho także żeby sie przekonać to trzeba kupic i zalożyć, nic innego nie zostało :)

_________________
Moja byÂła e30 ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=41021#41021
oraz
Moja byÂła e36 ---> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19821


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL